خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
پيام امام خميني (ره) به مناسبت شهادت دكتر چمران | چاپ |
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
بندر انزلی
نوشته شده توسط تفحص بندرانزلي   
سه شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 18:26

 

 

 

 

 

بسم ا... الرحمن الرحيم

انا ل.. و انا اليه راجعون

 

 

شهادت انسان ساز سردار پرافتخار اسلام و مجاهد بيدار و متعهد راه تعالي و پيوستن بر ملاء اعلي،دكتر مصطفي چمران را به پيشگاه ولي عصر ارواحنا فداه تسليت و تبريك عرض مي كنم.

تسليت از آنرو كه ملت شهيدپرور ما سربازي را از دست داد كه  درجبهه هاي نبرد با باطل،چه در لبنان و چه در ايران حماسه مي آفريد وسرلوحه ي مرام او اسلام عزيز و پيروزي حق بر باطل بود. او جنگجويي پرهيزكار و معلمي متعهد بود كه كشور اسلامي ما به او و امثال او احتياج مبرم داشت و تبريك از آنرو كه اسلام بزرگ چنين فرزنداني تقديم ملت ها و توده هاي مستضعف مي كند و سرداراني همچون او در دامن تربيت خود پرورش مي دهد.مگر چنين نيست كه زندگي عقيده و جهاد در راه آن است.

چمران عزيز با عقيده ي پاك خالص غيروابسته به دستجات و گروه هاي سياسي و عقيده به هدف بزرگ الهي،جهاد را در راه آن از آغاز زندگي شروع و با آن ختم كرد. او در جهاد،با نور معرفت و پيوستگي به خدا قدم نهاد و در راه آن به جهاد برخاست و جان خود را نثاركرد.او با سرافرازي زيست و با سرافرازي شهيد شد و به حق رسيد.

هنر آن است كه بي هياهوي سياسي و خودنمايي هاي شيطاني براي خدا به جهادبرخيزد و خود را فداي هدف كند نه هوي،و اين هنر مردان خداست.

او در پيشگاه خداي بزرگ با آبرو رفت. روانش شاد و يادش بخير. واما، ما ميتوانيم چنين هنري داشته باشيم؟با خداست كه دستمان را بگيرد و از ظلمات جهالت و نفسانيت برهاند.من اين ضايعه را به ملت شريف ايران ولبنان ،بلكه به ملت هاي مسلمان و قواي مسلح و رزمندگان در راه حق و به خاندان و برادر محترم اين مجاهد عزيز تسليت عرض مي كنم و از خداوند تعالي رحمت براي او و صبر و اجر براي بازماندگان محترمش خواهانم.

 

 

                                                                                                                          روح ا... الموسوي الخميني

                                                                                                                                       60/4/1

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه 09 تیر 1390 ساعت 05:03