خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید اسماعیل حاجت پور
امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 
نوشته شده توسط تفحص رشت   
يكشنبه 09 مرداد 1390 ساعت 10:06

بسم رب الشهدا

نام:اسماعیل

نام خانوادگی:حاجت پور

بسم الله الرحمن الرحيم
وصيتنامه عمومی اسماعيل حاجت پور
من المؤمنين رجال صداقو ماعاهد والله عليه فمنهم من قضي نجد و منهم من ينتظر و ما بدلو تبديلا.
از اهل ايمان كساني هستند مرداني كه به پيمان خويش با خداوند وفا كردند بعضي از آنان جان بر سر پيمان نهاد و گروهي ديگر در انتظار شهادتند و هرگز از راه خويش بر نمي گردند.
درود خدائي را كه آفرينشگر تمام جهان است و نعمتهايي را به ما ارزاني داده است. و درود ما بر رهبر كبير انقلاب اسلامي امام خميني اين ابر مرد تاريخ كه كوبنده طاغوتها و حامي تمام مستضعفين جهان مي باشد. و درود به شهداي اسلام از كربلاي حسين تا كربلاي خونين شهر و سر پل ذهاب و غيره و سلام بر پاسداران جان بر كف و مردم مبارز ايران.
سخني كوتاه با پدر و مادر عزيزم دارم پدر و مادر عزيز شما برايم زحمتهاي زيادي كشيده ايد و من هم اذیتهای زيادي به شما كرده ام انشاءالله كه من را حلال مي كنيد و خداوند را شكر كنيد و اماممان را دعا كنيد و صبر داشته باشيد كه خداوند صابران را دوست دارد، پدر و مادر جان شما اجر عظيمي پيش خداوند داريد خداوند شما را موفق بدارد و بر من گريه نكنيد وبرایم دعا کنید و از من راضي باشيد كه انشاءالله خداوند متعال از سر گناهانم مي گذرد و شما را به خدا مي سپارم خداحافظ.
و سخنی ديگر با برادر بزرگم غلامرضا كه واقعا زحمتهاي زيادي براي من كشيده است و مرا به دستور خداوند از گمراهي نجات داده و من واقعا از او معذرت مي خواهم چون اذیتهایی به او كرده ام و من را دعا كن خداوند تو را موفق بدارد و اكبر جان برادر كوچكم درسهايت را خوب بخوان مادر را اذیت مكن كتابهاي اسلامي را مطالعه كن و به مسجد برو و با آن دستهاي كوچك به دهان منافقان بزن خداوند تو را موفق بدارد خداحافظ.
سخنی با برادران پاسدار عزيز م كه واقعا پاسداران جان برکف مي باشد که جان خود را در راه انقلاب اسلامي فدا مي كنندو اينكه من غيبتها و اذيتهايي به شما كرده ام كه انشاءالله من را مي بخشيد و من را دعا كنيد.
كه شايد خداوند از سر تقصيرها و گناهانم بگذرد.
سخني با مردم مبارز رشت دارم كه واقعا مردمي هستند.كه جان خود را براي اسلام فدا مي كنند و شما سنگر يعني مسجد را نگه داريد و شهر از منافق پیکاری ،چريكهاي فدائي خلق جنبش مسلمانان مبارزه و غيره خالي كنيد و فعاليت را فراموش نكنيد و سخنان امام را گوش و عمل كنيد و يك لحظه حتي از امام دور نشويد كه نعمت بزرگيست خداوند شما را مويد و موفق بدارد و من را دعا كنيد.
                                                                                                      خداحافظ
يا لطيف ارحم عبدک الضعيف الذليل الحقير المسكين
                                                                
                                     والسلام
وصيتنامه حقير پاسدار عزامي از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي رشت اسماعيل حاجت پور
 

تاریخ60/6/18