خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید وهاب قاسمی کاکرودی PDF  | چاپ |  نامه الکترونیک
امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص کلاچای   
پنجشنبه 17 آذر 1390 ساعت 12:17

بسم رب الشهدا

محل تولد:کلاچای

تاریخ تولد:10/3/1345

تحصیلات: دانشجو

وضعیت تأهل: مجرد

اعزامی:بسیج دانشجویی مرکز تربیت معلم

تاریخ شهادت:21/11/1364

محل شهادت: ام الرصاص

محل دفن:گلزار شهدای کلاچای

خصوصیات اخلاقی شهید بزرگوار:

شهید گرامی در روز اربعین حسینی در خانواده ای متدین متولد و تربیت گردید و از مریدان ا ﺋمه اطهار علیهم السلام شد.

وهاب جوانی دلسوز، متعهد بود. از بیان کلمات ناپسند پرهیزد میکرد و به والدین و بزرگان بسیار احترام می گذاشت.به رعایت واجبات، اعتقاد عمیقی داشت. نماز و روزه های مستحبی را  مدنظر می گرفت. صداقت و عشق به خدا شناسی و معرفت را از مساجد مختلف فرا گرفت. مطالعه ی کتاب مذهبی بسیار علاقه داشت. دوران شکل گیری انقلاب از فرصتها بهره ها برد و در مبارزات طاغوتی حضور یافت تا بتواند مانند هر جوان آزاده ای، شعله های خشم را در دل مردم روشن کند

همه ی رفتار او به گونه ای بود که رضایت حضرت حق را طلب کند. فعالیت های زیادی در نماز جماعت و مجالس مذهبی داشت. زمانی که ترم آخر دانشگاه بود رضایت پدر را گرفت و عازم جبهه شد. شهید بدون آنکه ذره ای ترس را در وجود پاکش جای دهد. با ایمان راسخ به تقلید به آرمان های انقلابی و دینی در لشکر اسلام  حماسه آفرید تا به حقیقت عینی رسید و به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه:

از تمامی کسانی که توانایی دفاع از این هدف مقدس را دارند می خواهم که سلاحم را بردارند و با کسانی که برای کشور و ملت و دین ما دندان تیز کرده اند بجنگند.