خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد عيسي رمضان مقدم واجاري PDF  | چاپ |  نامه الکترونیک
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص کلاچای   
دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 06:46

بسم رب الشهدا

نام پدر: علی

محل تولد: واجارگاه

تاریخ تولد: 28/8/1343

تاریخ شهادت: 26/10/1365

محل شهادت: شلمچه

یگان اعزامی: بسیج سپاه

وضعیت تأهل: متأهل

میزان تحصیلات: سوم راهنمایی

محل دفن: واجارگاه

زندگینامه شهید:

 

شهيد رمضان مقدم دي ماه سال 1343 در خانوادهاي مذهبي به دنيا آمد.پس از پايان تحصيلات به جبهه اعزام شد .بسيار اهل نماز وقرآن بود ،اهل احترام وكمك به پدر ومادر بود.بسيارعلاقمند به امام وانقلاب ودفاع از كشور بود و مدام به پدر اصرار مي كرد كه با رفتن او به جبهه موافقت كند. يك بار به صورت جزئي مجروح شد وپس از بهبود ،دوباره به جبهه رفت . سرانجام بر اثر اصابت تركش در عمليات كربلاي 5 به شهادت رسيد .

فرازي از وصيت نامه ي شهيد:

امروز ساكت نشستن ،معنا ندارد ومسلمان واقعي كسي است كه براي دفاع از مكتب ودين خود قيام كند وراه شهيدان را ادامه دهد .اما شما پدر ومادر عزيزم ،بايد افتخار كنيد كه من راه امام حسين (ع )را انتخاب كردم .

...ای کسانی که نام خودتان را شیعه علی (ع) و شاگرد مکتب حسین بن علی (ع) میدانید بپاخیزید که بهترین و عزیزترین و گرامی ترین جوهره ی انسانیت یعنی اسلام و انقلاب در معرض هجوم بیگانگان  و اجانب قرار گرفته است، و امروز ساکت نشستن و سکوت اختیار کردن هیچ معنا ندارد و سلمان واقعی کسی است که به یاری مکتب و دین خودش قیام کند و راه شهیدان را ادامه دهدو در این جا برای مردم غیور و شهید پرور ایران پیامی دارم و بعنوان  فرزند خدمتگذار کوچک چند کلمه ای سخن که پیام تمام آزادگان و شهیدان در راه خداست ،مردم مسلمان،امام را تنها نگذارید و به فرامین و دستورات دلنواز امام گوش فرا دهید و آنها را جامه عمل بپوشانید...