خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید حسین محمودی
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 18:41

شهدا درخت اسلام را آبیاری نمودند . ( امام خمینی ( ره )

 

نام : حسین

نام خانوادگی : محمودی

نام پدر : حسن

محل تولد : رودسر

تاریخ تولد : 1346/2/2

تاریخ شهادت : 1365/10/23

محل شهادت : شلمچه

یگان اعزامی : بسیج سپاه

وضعیت تأهل : مجرد

میزان تحصیلات : دوم راهنمایی

گلزار شهید : وادی رودسر

 

وصیت نامه شهید حسین محمودی

بسمه تعالی

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

به نام خدایی که به ما گوش داد  تا بشنویم بهما چشم داد تا ببینیم و به ما زبان داد تا بگوییم و به ما حس داد تا لمس کنیم و به ما عقل داد تا فکر کنیم ، ای کسانی که ایمان آورده اید جهت چیست که چون به شما امرشود برای جهاد در راه دین بیدرنگ خارج شوید به خاک زمین دل بسته اید آیا راضی به زندگانی دنیا عوض حیات ابدی آخرت نشدید متاع دنیا در مقابل عالم آخرت اندک و ناچیز است . بدانید که اگر براه دین خدا برای جهاد بیرون نشوید خدا شما را به عذابی دردناک معذب خواهد کرد و قومی دیگر به جای شما بر می گمارد و شما به خدا زیانی نرسانده اید و خداوند بر همه چیز توانا است . ( از سوره توبه )

با درود و سلام بی پایان به رهبر کبیر انقلاب  اسلامی ابراهیم زمان ، بت شکن قرن و امیر مستضعفان جهان امام خمینی و با درود به ارواح پرفتوح شهیدان گلگون کفن اسلام . چه با شکوه است گلزار خون خام لاله های سرخ شهادت عزیزان انقلاب اسلامی .

بارخدایا خون ناچیز و جان ناقابل مرا در راه گسترش اسلام  پذیرا باش  و اگر جان ما ارزش این را دارد که در راه اسلام فدا شود صدها بار به ما جان بده تا مبارزه کنیم و شهید شویم .

اکنون که در جبهه حق علیه باطل مشغول مبارزه با بعثیون کافر هستیم به شما دوستان و آشنایان و خواهران و برادران حزب اللهی سفارش می کنم که جز به راه خدا نروید و فرمان رهبر را سراپا گوش باشید . اگر امروز غفلت کنید یا بی تفاوت باشید زمانی به خود می آیید که دیگر کاری از دستتان ساخته نیست و به خود نفرین می کنید . امروز روز امتحان است و مبارزه دو جبهه دارد . جبهه حسینیان و جبهه یزیدیان . بکوشید تا به جبهه حسینیان بپیوندید .

امروز روز یاری هم نوعان ، روز اتحاد و اتفاق است ، روز جهاد در تمامی جبهه ها ، سعی کنیم همیشه زیر پرچم لا اله الا الله  باشیم و متفرق نشویم برادران و خواهران من در این میان جز ذره ای ناچیز نیستم و اگر کشته شدم به هدفم رسیده ام .

من با جستجوی فراوان این راه را پیدا کرده ام و امیدوارم که خداوند تبارک و تعالی مرا در زمره شهیدان قرار دهد . من دریافته ام که زندگی مادی نکبت بار است و با کمال میل به این جبهه مقدس که در آن پیروزی نهایی با اسلام است آمده ام .

ما آفریده شده ایم تا ازمایش شویم و جبهه بهترین مکان برای این آزمایش است خدایا بهعترین ها را به ما عطا کن و عبادت را بهترین و شیرین ترین عمل ما قرار بده .

و اما پدر ومادر مهربانم ؛ اگر نتوانستم برای شما فرزند خوبی باشم مرا ببخشید . روح و جسم من با رضایت شما است که آرام می گیرد اگر نتوانستم برای جامعه ام مفید باشم یا برای دوستان و آشنایان کاری انجام دهم معذرت می خواهم .

پدر ومادرم راهی که من انتخاب کرده ام  با شناخت کامل بوده و راهی است که در آن برای استحکام بخشیدن نظام جمهوری اسلامی باید از جان گذشت . اگر در این راه به افتخار شهادت نائل شدم به آرزوی دیرینه ام رسیده ام  . چرا که رسالت مکتب ما چنین است . و گار خونم ریحته نشود نهال اسلام بارور نمی شود .

و از شما عزیزان بخصوص مادرم خواهش دیگری دارم برای من گریه نکنید و اگر خواستید به یاد زینب و مصیبت او گریه کنید آن هم در خلوت چون من دوست ندارم منافقان دوست نما صدای گریه شما را بشنوند و تصور کنند که ضعیف شده اید . باز تاکید می کنم که گریه در خلوت و فقط برای خدا باشد از خداوند بخواهید که گناهان مرا ببخشد . از تمام دوستانم که برای من مانند ، برادری بودند می خواهم که بعد از شهادت من به خانواده ام تبریک بگویند نه تسلیت و برای آنها از خداوند طلب صبر کنند .

این را بگویم که پیش از این مرده ای بودم واکنون که  لحظه های آغاز جهاد و شهادت است احساس زنده بودن می کنم .

به برادران و خواهران حزب اللهی توصیه ای دارم اکنون چشم تمامی مستضعفین جهان به شما دوخته شده و پیروزی در جنگ و صدور انقلاب به عهده شما است ، شما باید این انقلاب عظیم الهی و امام عزیزمان که نایب برحق امام زمان ( عج) است به همه جهانیان بشناسانید .

به شما نوید می دهیم که انقلاب پیروز می شود چرا که ما روح الله داریم ، حزب الله داریم و یوم الله .

در خاتمه آرزوی من شناخت اسلام در جوامع مختلف ، صدور انقلاب اسلامی و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران و اتصال این انقلاب به زمان ظهور حضرت مهدی موعود ( عج ) است .

فرزند کوچک اسلام و امام  ، امیر حسین محمودی

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 18 آذر 1391 ساعت 14:42