خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید عیسی مردادی توتکله
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 18:44

گوارا باد شربت شهادت بر شهدای انقلاب اسلامی . ( امام خمینی ( ره )

 

نام : عیسی

نام خانوادگی : مرادی توتکله

نام پدر : حسین

محل تولد : توتکله

تاریخ تولد : 1349/2/7

تاریخ شهادت : 1366/4/4

محل شهادت : ماووت عراق

یگان اعزامی : بسیج سپاه

وضعیت تأهل : مجرد

میزان تحصیلات : سوم راهنمایی

گلزار شهید : وادی رودسر

 

وصیت نامه  شهید عیسی مرادی

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند بخشنده مهربان و بنام خداوندی که جان می دهد و جان می گیرد و بسیار توبه پذیر و مهربان است بسیار سپاس می گویم  پروردگار را که ما را آفرید و بدین راه هدایتمان کرد به راستی که اگر هدایت الهی نبود ما نیز در این مقام راه نمی یافتیم .

خداندا من از دنیا وارسته ام ، از همه چیز خود دست کشیده ام ، دلیلی ندارد که تسلیم ظلم و کفر شوم و خدا ار به طاغوت بفروشم ، من می سوزم تا راه حق را روشن کنم و همه قید و بندها را بریده ام که  آزادانه در حرکت جولان دهم .

خدایا مرا از بلندی غرور و خودخواهی نجاتم ده تا حقایق را ببینم  و جمال زیبای تو را مشاهده کنم .

خدایا سستی دنیا و ناپایداری روزگار را همیشه در نظرم جلوه گر کن تا از فریب زرق و برق عالم خاکی مرا از یاد تو دور نکند .

خدایا اینجا چه جایی است اینجا از دانشگاه اخلاص هم بالا تر است . زیرا اینان را که من در اینجا مشاهده می کنم انسانهای معمولی نیستند هر یکشان دنیای اخلاق و عرفانند ولی افسوس که هر یکشان یکی پس از دیگری به سوی معبودشان پر می کشند و ما دوباره تنها می مانیم و مسئولیت سنگین خونشان در اینجا بر دوش ما می ماند .

انسان به برادران کوچکتر از خودش حسرت می خورد چون آنها آنقدر با اخلاص نماز و دعا می خوانند که انسان بی اختیار گریه اش می گیرد .

خدایا من چگونه خودم را با این عزیزان مقایسه کنم ، ایشان دریای معرفتند ایشان خالصانه سلاح در دست می گیرند و عاشقانه می رزمند و جان تسلیم می دارند .

خدایا دوست دارم مقداری از عشق و اخلاص و شجاعتشان را به من نیز عطا فرمایی ، نمی دانم با چه زبانی این مطالب را بیان کنم وقتی با این برادران صحبت می شود می بینم بعضی ها برادرشان شهید یا مفقود است و اینان سلاح آنان را بر دوش می کشند و عاشقانه به میدان نبرد می تازند حسرت می خورم .واقعا که انسان باید فقط و فقط اینها را ببیند واقعا همین خانواده های معظم شهداء و خانواده های شهید پرور هستند که نخواهند گذاشت امام تنها بماند و ره حسین بی رهرو بماند و اسلام بی پیرو پس خدایا با وجود چنین انسانهایی چگونه انسان می تواند جبهه را ترک کند و هر کس یاران حسین ( ع ) را یاری نکند در آخرت باید پاسخگو باشد  و هر کس که مدعی است در روز عاشورا بود جزء یزیدیان نبود باید پای در عرصه جنگ بگذارد و در عمل ثابت کنید و در راه حسین جان دهید پس سعی کنید جبهه ها را گرم نگه دارید تا این عزیزان رزمنده که اینجا هستند خسته نشوند .

در آخر از تمامی دوستان و آشنایان و فامیلین حلالیت می طلبم و اگر در این مدت جسارتی خدمت شما کردم مرا ببخشید و من هم اگر حقی بر گردن کسی داشتم او را می بخشم باشد که خداوند نیز از سر تقصیرات این حقیر در گذرد و از پدر و مادر که واقعا در طول دوران زندگیم برایم زحمت کشیده اند می خواهم مرا ببخشند و اگر طی این مدت کوتاهی و یا صحبتی کردم مرا حلال کنند و میدانم که تمام امید شما بزرگ کردن فرزندتان بود ولی باید عرض کنم که من امانتی بیش نیستم  و شما هم می بایستی این امانت را چه دیر و چه زود برگردانید .

وشما ای برادر عزیزم موسی و خواهرانم انیس و مهین می دانم که در طول دوران زندگی به شما کم محبت کرده ام ، امیدوارم که مرا ببخشید و انشاءالله به نماز بیشتر تکیه کنید .

والسلام

در ضمن پدر ومادر عزیزم از شما می خواهم نماز و روزه قضا برایم بگیرید.

آخرین به روز رسانی در شنبه 18 آذر 1391 ساعت 13:21