خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد برزو مشفق چافجيري
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
معرفی شهدای شهرستان رودسر
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
جمعه 12 آبان 1391 ساعت 15:14

شهيد در قبال خدا، گذشت و ايثار كرده است.

مقام معظم رهبري

نام : برزو

نام خانوادگی : مشفق چافجيري

نام پدر : حسينعلي

محل تولد : چافجير

تاریخ تولد : 1349/6/1

تاریخ شهادت : 1365/7/20

محل شهادت : مريوان

یگان اعزامی : بسيج سپاه

وضعیت تأهل : مجرد

میزان تحصیلات : سوم ايتدايي

گلزار شهید : چافجير

 

وصیت نامه پاسدار شهید برزو مشفق

بسم رب الشهدا والصدیقین

الله اکبر خمینی رهبر

پنجاه سال عبادت کردید خدا قبول کند یکبار هم این وصیتنامه ها و زندگینامه های شهدا را بخوانید و تفکر کنید . امام خمینی

بسمه تعالی

الذین آمنوا و هاجروو جاهدوا فی سبیل الله به اموالکم و انفسکم اعظم درجه عند الله و اولئکم .

با سلام بر حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی ( ص ) و با عرض سلام بر منجی عالم بشریت یاری دهنده مستضعفان جهان مهدی موعود ( عج ) و نائب برحقش امام بزرگوارمان این قلب تپنده مسلمانان جهان .

وبا سلام فراوان بر مجروحین و معلولین و شهدای صدر اسلام تا کنون که با خون خویش آبیاری کردند .

بارخدایا مرا از سپاه خود قرار ده که سپاه تو منحصرا همیشه فاتح و غالبند و مرا از حزب خود مقرب فرما که حزب تو منحصرا پیروزند .

ما ها باید از این امام عزیز قدردانی کنیم و گوش به فرمان او دهیم  و از خط او خارج نشویم درود بر شهیدان که به هل من ناصرن ینصرنی حسین زمان لبیک گفتند و به خدا رسیدند .شهیدان رفتند و به معشوقشان رسیدند و لکن راه و هدفشان باقی است .

بله دوستان شهید شدن در راه خدا چه شیرین است در قرآن آمده است و فوق کل بر حتی یقتل الرجل فی سبیل الله فلیس فوقه بر .

بالاتر از هر نیکی ، نیکی دیگری هست تا این که انسان در راه خدا کشته شود هنگامی که در راه خدا کشته شود دیگر بالاتر از آن هیچ نیکی نیست و ما با الهام از این آیه قرآن می فهمیم که هیچ نیکی بهتر از کشته شدن در راه خدا نیست پس چه خوب که همه ما به سوی او برویم خود بدانیم که از کجا آمده ایم  و به چه مکانی رهسپار می شویم .

شاعر می گوید : از کجا امده ام آمدنم بهر چه بود به کجا می رویم آخر ننمایی وطنم بله دوستان انسان از خاک بدنیا آمد و به خاک هم بر می گردد .

اما توصیه ای برای خواهران دینیم مانند زینب ( ص ) سنگر حجاب را حفظ کنید و جهاد شما حفظ کردن حجابتان است و همچنین شما برادران دینیم همچون در سنگر انقلاب پایدار باشید و بدانید که راه پیروزی اسلام جز با ریختن خون من و تو برقرار نمی شود چون درختی که برای پایدار ماندن احتیاج به خون دارد .

برادرانم از شما میخواهم که پساز شهادتم جای مرا پر کنید در هر جا که هستید در مدرسه  با درس خواندنتان مشت محکمی بر دهان آمریکا بزنید .

مادر و پدر عزیزم همیشه پس از شهادتم بگوئید : خدایا امانتی داشتم فرستادم امیدوارم این هدیه ناقابل مرا بپذیرید و اینک پدر ومادر عزیزم  بعد از شهادتم گریه نکنید چون دشمن شاد می شود بعد از شهادتم پرچم خونین اسلام و امام حسین ( ع ) را در سر خانه ما نسب کنید و از شما پدر و مادرم می خواهم که ناراحت نشوید میدانم که با چه بدبختی مرا بزرگ کرده اید ولی اجر شما با امام حسین باد و مادر مهربانم در سوگ من گریه مکن گریه برای فرزندان زینب ( س ) بکن که شش برادرش را در روز عاشورا فدا کرد گریه برای فرزندان زهرا ( س ) بکن که چه مصیبتها و رنجها را تحمل کردند .

مادر جان در موقع ناراحتی قرآن بخوان ، زیرا قرآن آرامش قلبی به انسان می بخشد و به یاد صحرای کربلا باش که هیچ مصیبتی بالاتر از مصیبت روز عاشورای حسین نیست .

 از مردم مسلمان و شهید پرور می خواهم که بنده را به عنوان یک برادر حقیر خود حلال نمایند و فرج مهدی ( عجل الله تعالی فرجه ) و آرزوی زیارت کربلا و طول عمر امام عزیز و پیروزی رزمندگان را از خداوند خواستارم .

دعای توسل و کمل را فراموش نکنید و دعای همیشگی را فراموش نکنید .چونکه این دعاها هستند که انسان را در راه تکامل زندگی سوق می دهد هرگز دعا را فراموش نکنید در سر نمازها امام عزیز را دعا کنید از همگی اقوام و آشنایان و دوستانم که ذکر نامشان ممکن نیست حلالیت می طلبم و چشم امیدم به دعاهای شماست .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

خدایا خدایا رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما ، معلولین و مجروحین شفا عنایت فرما

آمین یا رب العالمین

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:09