خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد ايوب مهري گورجي
امتیاز کاربر: / 3
بدخوب 
معرفی شهدای شهرستان رودسر
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
شنبه 13 آبان 1391 ساعت 08:21

درود بي پايان به روح پاك شهيدان راه حق.

امام خميني (ره)

نام : ايوب

نام خانوادگی : مهري گورجي

نام پدر : سرمعلي

محل تولد : گورج اشكور

تاریخ تولد : 1347/6/17

تاریخ شهادت : 1374/6/4

محل شهادت : محور سنته سقز

یگان اعزامی : سپاه

وضعیت تأهل : متاهل

میزان تحصیلات : چهارم دبيرستان

گلزار شهید : وادي رودسر

 

وصيت نامه شهيد ايوب مهري

 

پدر جان تو در آينده نزديك پدر شهيد خواهي شد قدر خود را بدان زيرا نزد خداوند مقام و منزلت بزرگي خواهي داشت . بعد از شهادت من خاندان ما خاندان بزرگي خواهد شد و آقا امام زمان ( عج ) و مردم با چشم ديگري به آن نگاه مي كنند بنا براين بايد افكار بلند و روحيه قوي و انديشه كاملا اسلامي داشته باشيد .

مادر عزيزم اين سخنان را در شب شهادت فاطمه ( س ) مي نويسم و تو به فاطمه زهرا و زينب كبري ( س ) اقتدا خواهي كرد تو مادر شهيد خواهي شد . مقام تو از مقام من بالاتر است زيرا من شهيدم ولي تو شهيد پرور .

همسر صبور و مهربانم من مي دانم كه شهيد مي شوم زيرا اگر يادت باشد در يكي از شبهاي ماه رمضان گذشته يكي از همرزمان شهيد خودم سياوش رحيمي را ديدم كه به دنبالم آمده بود و به من فرمود تو را به زودي نزد خودمان مي بريم . بنا براين تو هم سعي كن در زندگي پيرو حضرت زهرا باشي .

پسرم راه علي بن ابي طالب را دنبال كن از كودكي با علما و فقها هم نشيني كن و با دوستان خدا و ائمه دوست باش و با دشمنان خدا و ائمه دشمن باش  و هميشه خود را يار امام زمان بدان و خود را آماده دفاع كن زيرا جنگ هميشه هست تا حق هست و تا باطل هست جنگ هست .

هيچ وقت حزب شيطان با حزب الله نمي سازد سعي كن پسرم از كودكي خود را تزكيه كني  و حال تزكيه خود را آماده مشكلات كن و سعي كن از خطبا و سخنوران توانا براي اسلام و مسلمين در آينده باشي .

راه خونين او پر رهرو و روح پر فتوحش قرين رضا و رحمت الهي باد .

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 10:53