خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
سردار شهيد عليرضا ناصحي رودسري
امتیاز کاربر: / 5
بدخوب 
معرفی شهدای شهرستان رودسر
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
شنبه 13 آبان 1391 ساعت 09:05

هر چه داريم به بركت جانفشاني ها، فداكاري ها و به بركت روحيه ي شهادت طلبانه است.

مقام معظم رهبري

 

alt

نام : عليرضا

نام خانوادگی : ناصحي رودسري

نام پدر : محمد

محل تولد : رودسر

تاریخ تولد : 1340/9/11

تاریخ شهادت : 1361/2/10

محل شهادت : جاده خرمشهر اهواز

یگان اعزامی : سپاه خرمشهر

وضعیت تأهل : مجرد

میزان تحصیلات : دانشجو رشته مكانيك

گلزار شهید : وادي رودسر

 

وصیت نامه سردار شهید عليرضا ناصحی


بسم الله الرحمن الرحیم

« والعصر. ان الانسان لفی خصر. الا الذین آمنوا و عملوالصالحات و تواصعوا بالحق و تواصعوا بالصبر».

«قسم به زمان. بدرستی که انسان در گمراهی است بجز آنهائیکه ایمان آوردند و عمل صالح انجام داده اند».

و توصیه کردند همدیگر را به برپا داشتن حق و صبر و شکیبائی " قرآن مجید"تاریخ تشیع برای رهائی مستضعفان و براندازی سلطه مستکبران سراسر خون مهیا شد تا پیکر بیجان انسانها را در مسیر خداگونه شدن بحرکت در آورد و سنت خدایی را که همانا جایگزین کردن مستضعفان به عنوان وارثین زمین مهیا شد به انجام رساند. انقلاب عظیممان به رهبری امام خمینی که همان تداوم حرکت انبیاء از آدم تا خاتم النبین و استمرار خط امامت میباشد میرود تا رسالت جهانی خویش را به انجام رساند پرچم الله اکبر را بر پهنه گیتی بگستراند، حاکمیت الله را پیاده کند. فرهنگ اسلامی را رواج دهد و لازمه اش هم این است که بر علیه همه نهادهای زور و زر و تزویر و حکومتهای جابرانه و پوسیده و طاغوتی مبارزه کنید. مبارزه مان در این راه به همان اندازه ارزش دارد که در مسیر امامت ولایت فقیه باشد وگرنه به کفر کشیده می شود ما باید در این راه همدیگر را توصیه به صبر و شکیبایی کنیم و از تفرقه بپرهیزیم. نماز بپا داریم و از مرگ نهراسیم. پاسدار خویشتن خویش باشیم و رسالت بندگی خود را بجای آوریم در صراط  حق و مستقیم و با استقامت باشیم و از انحراف بپرهیزیم. روحانیت اصیل را پاسداری کنیم و قدر رهبر را بدانیم. خداوند همه مارا در پیمودن راهش یاری نماید.

" درود بر شهدای تاریخ اسلام و درود به رهبر کبیر انقلاب امام خمینی" رضا ناصحی 

سعی کردم تمام نمازم را بخوانم اما برای احتیاط دوسال نماز برایم نایب بگیرید. اعلام کنید به هرکس بدهکاری کوچکی دارم بیایند و بگیرند. به پدر و مادر و خواهرم توصیه می کنم که صبور و شکیبا باشد خداوند همه شمارا مستدام بدارد.

نزدیکترین حالت بندگان خداوند در آنجائی است که حجت خداوند بر مردم غائب شود و از او خبری نداشته باشند و جایش را هم ندانسته باشند که حجت ها و دلیل ها از میان نرفته و هر صبح و شام انتظار و آماده ظهور مولایشان مهدی (عج) باشند. (امام جعفر صادق (ع))

انقلاب خونبارمان که همان تداوم حرکت انبیاء و اولیاء بحق و امامان می باشد. اکنون بیش از پیش آماج حملات استکبار جهانی و تطام المادی می باشد. پیامبران هادیان راستین بشریت که برای جهت دادن به نیروهای بالقوه در نهاد انسان آمده بودند با الهام گرفتن از سرچشمه الهی و وحی تا سرحد جان سعی کردند تا کاروان انسانیت را به هدف الهی برسانند و در ادامه این وظیفه خطیر الهی به عهده امامان معصوم رسید تا با استفاده از روش پیامبر و کلام خدا طاغوتیان را از صحنه روزگار بردارند و به وعده الهی که همان وراثت مستضعفین بر زمین می باشد جامه عمل بپوشانند. لکن منیت انسانها و بی نیاز دیدن انسانهای مستکبر که همین بی نیاز بودن خود از خداوند یکتا بود که سد راه این حرکت الهی شد. مشیت الهی بعد از غیبت صغری بر عهده علماء راستین و فقهای عالیقدر افتاد. این حرکت زنجیره ای با خون دادن انسانهای آگاه که هدفهای الهی خود را دنبال می کردند، بود که هر روز بارورتر شد و با ریختن این خونهای پاک  با روان انسانیت بیش از پیش به وظایف خود آگاه شد تا اینکه ریشه کفر و الحاد را تحت رهبری مهدی (عج) برکنند.

من نیز یک سرباز کوچک اسلام میباشم آگاهانه این مسیر را انتخاب کرده ام و در مسیر پیروزی شهادت را نهایت آرزوی خود می دانم تا شاید با بهره گیری از این نعمت الهی خداوند غفار خط بطلانی بر اعمال گذشته من بکشد و بر نازکی پوستم رحم کند و مرا از اصحاب صاحب الزمان قرار دهد. اما شما مردم همیشه مرا دعا کنید و اگر اذیت و آزاری بر شما نموده ام آن را از نا آگاهی خود میدانم و امیدوارم که من را حلال کنید. سعی کنید که رهبر عظیم الشان امام کبیر را فراموش نکنید و مسیر او را فرا راه خود قرار دهید و به رهنمودهای خداگونه اش و جامعه عمل بپوشانید. اما پدر و مادر من اگر حق فرزندی را بر گردن شما ادا نکرده ام از درگاه الهی طلب استغفار می کنم و از شما می خواهم که از من راضی باشید و دعاگو. می دانم که شما سعادت فرزندان خود را می خواهید اکنون که من بر سعادت خود یعنی شهادت رسیده ام لزومی ندارد که احساس تا راحتی بکنید که در این صورت در پیشگاه الهی روسفید خواهید بود. خداوند طول عمر به امامان عطا فرماید و فرج امام زمان را نزدیکتر بگرداند.

 التماس دعا 29/3/60   

علیرضا ناصحی رودسری

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه 20 تیر 1392 ساعت 09:06