خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید محمد نژاد کریم
امتیاز کاربر: / 3
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 11:07

شهادت در راه خدا چیزی نیست که بتوان آن را با سنجشهای بشری و انگیزه های مادی ارزیابی کرد . امام خمینی ( ره )

 

 

نام : محمد

نام خانوادگی : نژاد کریم

نام پدر : محمد حسین

محل تولد : رودسر

تاریخ تولد : 1348/6/20

تاریخ شهادت : 1365/10/26

محل شهادت : شلمچه

یگان اعزامی : بسیج سپاه

وضعیت تأهل : مجرد

میزان تحصیلات : اول راهنمایی

گلزار شهید : رودسر

 

وصيت نامه شهيد محمد ن‍ژاد كريم

 بسم الله الرحمن الرحيم

بنام خدايي كه مالك تمام هستي است و ذات انسان آن طوري در سرشت اوست طبيعت به جستجوي معبودي توانا برميخيزد ما يقين داريم ، هر چه مادي مي باشد رو به  نابودي است و بقاياي ماديات در عروج آنها به سوي معنويات است و ما بايد بدانيم كه مرگ سرانجام به سراغمان مي آيد چه چيز بهتر از اينكه هر چه داريم هر آرزويي كه داريم در دنيا ، بفروشيم و آخرت خريداري نماييم .

ما بايد كوشش كنيم تا بتوانيم در حد توانايي خودمان از اسلام عزيز و مملكت اسلامي كه در حال حاضر مورد حمله كفار قرار گرفته است دفاع كنيم و كفار را از منطقه و سرزمين خودمان دور كنيم .چون امام عزيز فرموده است امروز مسئله اصلي جنگ است و بنده بر خود لازم دانستم كه وظيفه شرعي را كه بر فرد مسلمان واجب ميباشد انجام دهم و از خداوند تبارك و تعالي خواهانم كه بنده حقير را مورد قبول درگاه هستي قرار دهد . انشاء الله

مادر عزيزم من هم اكنون عازم نبرد با دشمن كافر بعثي هستم و ممكن است لز اين مأموريت سالم برنگردم و اگر لياقت داشتم كه در راه خدا به شهادت برسم و اميدوارم كه خداوند منان شهادت مرا مورد قبول دهد از تو مي خواهم كه پس از مرگ من بردبار باشي و اگر مي خواهي گريه كني به ياد حسين و صحراي كربلا گريه كن .

زيرا من به نداي هل من ناصر حسين زمان خميني كبير لبيك گفتم و به جنگ با دشمنان اسلام رفتم و از تو مي خواهم كه مرا حلال كني و مرا ببخشي و از تو پدرم كه مرا بزرگ كردي ودر راه اسلام قرار دادي و مرا بااسلام و دين مبين اسلام از اوان كودكي آشنا ساختي                                                                                 سپاسگذارم و از تو مي خواهم كه ناراحت نباشي زيرا به سوي معبود رفتم كه در آرزوي آن لحظه شماري مي كردم و اميدوارم مرا ببخشي .

وبه تو برادرم از تو مي خواهم كه اسلحه به زمين افتاده ام را برداري و براي حفظ اسلام و قرآن و پاسداري از خون شهدا و لبيك به نداي حسين زمان در جبهه حضور فعال داشته باشي .

و از تو خواهرم مي خواهم كه زينب وار باشي و حجابت را كه كوبنده تر از سلاحم است حفظ كني و در بشت جبهه امام را از دعاي خيرت فراموش نكني .

و پيام من به امت حزب الله  اين است كه هميشه يار و ياور امام عزيز باشند و آنهايي كه توان دارند به جبهه هاي نور عليه ظلمت بيايند و خود را در اين دانشگاه الهي بسازند . و آنهايي كه قدرت ندارند با كمكهاي بي دريغشان جبهه ها را فراموش نكنند .

والسلام

19 / 9/ 1365

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار