خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید احمد رضا یوسفخواه رودسری
امتیاز کاربر: / 3
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 12:42

ادای حق بزرگ شهدا اینست که راه و خط سبز شهدا هرگز فراموش نشود .   مقام معظم رهبری

 

 

نام : احمد رضا

نام خانوادگی : یوسفخواه رودسری

نام پدر : رضا

محل تولد : رودسر

تاریخ تولد : 1342/5/1

تاریخ شهادت : 1361/2/25

محل شهادت : پاسگاه شهابیه

یگان اعزامی : بسیج سپاه

وضعیت تأهل : مجرد

میزان تحصیلات : چهارم نظری

گلزار شهید : وادی رودسر

وصیت نامه شهید احمد رضا یوسف خواه

بسم رب الشهداء والصالحین

الذین اصابهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون ، آنانی که به دشمنی و جنگ با شما بر می خیزند ، جهاد کنید و ستم کار نشوید که خداوند ستمکاران را دوست ندارد .

و من امومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتضر و ما بدلوا تبدیلا .

بعضی از مومنین به پیمانی که با خدا بسته اند وفا کردند و از انها گذشتند و رفتند و رها شدند و شهید شدند و عده ای دیگر نوبت می کشند تا نوبت آنها نیز برسد .

با درود فراوان به روان پاک تمامی شهدای اسلام از شهدای بدر و احد و حسین تا شهدای انقلاب اسلامی ایران و با درود به رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این ناجی برحق امت های مستضعف جهان .

سخنم را از اقیانوس لایتناهی انقلابمان شروع می کنم و باشد که شروع کلام بنده حقیر از این اقیانوس پهناور گیتی به رهبری پیامبر گونه امام بتوانیم جهان اسلام را از گردن کشی های اربابانه ؟؟؟ و ؟؟؟؟ نجات دهیم و پرچم  پر افتخار اسلام عزیز را در سراسر جهان برافراشته نگه داریم و انقلاب خود را به ملل های مختلف جهان صادر بکنیم .

و همچنین انقلابی که هم اکنون شاهد آن هستیم از خون گرانبهای شهدایمان به دست آمده  و من و تو مادر و برادر و خواهر، دوستان و آشنایان باید تداوم دهنده راه خونینشان باشیم . چون امروز مستضعفان جهان چشم امید به این انقلاب اسلامی و رهبری پیامبر گونه امام عزیزمان دوخته اند و مسلمین جهان خوب می دانند اولین کشوری که بعد از جنگهای صدر اسلام پا به عرصه امت واحد شدن نهاد ایران اسلامی و رهبری امام بود و ما مسلمین وظیفه داریم بر حسب آیه  : هذا امتکم امت واحده بتوانیم انقلاب اسلامی مان را به جهان صادر کنیم تا با ملت های مستضعف جهانی  یک امت واحد باشیم . و با هدف و انسجام الهی مان دست قدرتهای سلطه گرشرق  و غرب را از مرز و بوم تمامی کشورهای اسلامی کوتاه کنیم تا گامی به سوی تعالی برداشته باشیم .

پیمان تعالی که که تکامل انسان نشان دهنده حرکت به سوی الله است  رهنمون باشیم و همواره خود را خالص و بنده ضعیف  فرمانبردار از دشتورات الهی قرار دهیم تا شاید خداوند به ما بندگان ضعیف روح عطوفت الهی را اعطا فرماید و ما ار جزء صدیقین و صالحین قرار دهد چون بندگان گناهکار همیشه در ذلت خواری و پستی به سر می برند و همواره خود را در یک گردونه پر از گناه می بینند و هر لحظه طلب مرگ را جستجو می کند .

بیایید خود را خالص کنیم .

بیاییم با وحدتمان به انقلاب اسلامی روح تازه ایی ببخشیم و بیاییم با وحدت و یکپارچگی مان پشت سر امام عزیز حرکت کنیم و به رهنمودهای پیامبر گونه اش لبیک گوییم . ومانند کوفیان زمانه امام علی ( ع ) امام عزیزمان را تنها نگذاریم که خداوند ما را به عذاب دردناکی دچار خواهد نمود .

و امید دارم که خداوند اجر الهی به شما عطا بفرماید و همه بچه ها را جزو بندگان صالح خود قرار دهد .

با همه این حرفها می خواهم این موضوع را به عرضتان برسانم که اسلام بر اساس جهانی بودنش می باید به تمامی کشورهایی که می خواهند از زیر یوغ قدرتهای شیطانی شرق و غرب نجات یابند به کمک آنها بشتابند . چون اسلام بر خلاف ملی گرایی پیمان فرهنگی که آمیخته با فرهنگ غرب که فقط به ملیت اکتفا می کند و با افکار محدود خود می خواهند در یک چهار چوب  حیوانی زندگی کنند مخالف است چون در اسلام انسان خود را از این محدودیتها خارج می کند و به سوی الله که همان کمال مطلق است می پیوندد .

سخنی دارم با شما مادران و مادران آیندهانقلاب ،  شما باید زندگی را در زیر سایه اسلام عزیز شروع کنید و فرزندان پاک و حافظ قران و اسلام  را به جامعه تقدیم دارید و اگر این عمل شما تحقق یابد شما مادران اجر عظیمی پیش خداوند خواهید داشت .

چون امروز کودکان آینده ساز ، امیدهای فردای ما هستند و باید از دامنهای پاک پرورش یابند و چه خوب امام عزیزمان درباره شما مادران می فرمایند : از دامن زن مرد به معراج می رسد .

ببینید چه جمله زیبایی است که سخن از رسالت و ارزش مادر بودن به میان می آید و شما هم باید این رسالت انبیاء که به شما سپرده شده است بدوش بکشید و معلم خوبی برای فرزندانتان باشید .

با چه وجود دست به سوی خدا دراز کنیم و نعمت های الهی را شکرگزار باشیم و امام عزیزمان را دعا کنیم و خداوند دعاهای شما بندگان را اجابت خواهد نمود .دعا های شما ؟؟ دارید گوش به حرف من می دهید . اگر بخواهیم از تمامی رسالت و عظمت و شکوه انقلاب و امام سخن بمیان آورم زبان به اقرار آن عاجز و وجود من حقیر از بازگو کردن آن ناتئان است .

صحبتی دارم  با شما خانواده عزیز و دوستان و آشنایان . اول از هرچیز از تو مادرم تشکر می کنم که مرا اینچنین پرورش دادی که جانم را در راه خداوند فدا کنم و وقتی که خداوند در قرآن می فرماید : و ما لکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین

یعنی چه شده است شما را که در راه خدا و مستضعفین قیام نمی کنید و در جایی هم می فرماید : و قاتلوهم لا تکن فتنه .

بکشید تا فتنه ها از میانه برداشته شود . مادرم با بودن چنین ایاتی که خداوند همواره ما را مخاطب خود قرار می دهد مگر می شود انسان همواره در فکر خوردن و خوابیدن و زیر بار ظلم ابر جنایتکاران شرق و غرب دست و پا زدن را تحمل کند ؟ نه هرگز . بلکه زندگی کردن با ظالمین مایه ظلالت و بدبختی یک انسان مسلملن است .

چه کنیم که خدا را از ظلمت هایی که به ما روا می دارند در امان باشیم . من یکی فکرم جز جهاد در راه خدا چیزی به نظرم نمی آمد و من تمام تحول  وجودیم را مدیون اسلام و امام عزیزم می دانم . اگر کمی فکر کنیم و در اعماق افکار هایمان فرو رویم خواهیم فهمید کهجز اسلام هیچ مکتبی توان در مقابل ظلم قدرتهای شیطانی را ندارد من این را در طول 4 سال از انقلاب مان تجربه کرده ام .

مادرم من مرگ را مایه خوشبختی و سعادت در جامعه اسلامی می دانم چون همه ان چیز را که بیان نموده ام از اسلام آموخته ام و امام حسین هم در این رابطه می فرماید : علی و انی لا اری الموت الا سعادت و لا الحیوه مع الظالمین الا برما ، من مرگ را عین خوشبختی می دانم و زندگی با ستمکاران را شکنجه ایی  دردناک .

ودر آخر صحبتم با تو مادرم این است که وقتی که خبر شهادتم را شنیدی فقط یک جمله بگو : انا لله و انا الیه راجعون  و بگو که امنتی داشتم و به خدا سپردمو زمانی هم که در تلوزیون به چهره سربازان عراقی نگاه می کنی مبادا ملامتشان کنی چون باید انتقام خون تمامی شهدا را از ریگان برژنف و صدام و غیره گرفت . چون اینها بودند که سربازان عراقی را به جنگ با اسلام  واداشتند و مادرم امیدوارم که مرا می بخشید که نتوانستم کاری برایت انجام دهم .

خواهرانم ؛ از شما خواهران خوبم می خواهم که رسالت زینب  را برای خودتان قرار دهید و مانند زینب از اسلام دفاع کنید . و وظیفه سنگین که بر دوشتان است و می خواهید که شما بگویم این است که شما باید خواهرزاده هایم را در فرا گرفتن تعالیم اسلام تشویق کنید چون سعادت و خوشبختی را می توان فقط در اسلام جستجو کرد و از شما می خواهم که برای من گریه نکنید چون خودم را کوچکتر از آن احساس می کنم که شما بخواهید برای من گریه کنید .

برادرانم اول از هر چیز دست به سوی هدا دراز کنید و به اسلام و امام عزیز فکر کنید و خودتان را پیرو آن سازید و نماز را در خانه به جای آورید و امیدوارم که خداوند از شماها راضی و خشنود باشد .و از برادر بزرگم آقا جواد می خواهم که نماز پدرم را بگیرید و خداوند روح آن را شاد کند . انشا ء الله

و خداوند شما را برای اسلام و انقلاب حفظ کند و امیدوارم همواره در خط ولایت فقیه باشید و به اسلام خدمت کنید .

دوستان و آشنایان از همگی شما  تشکر می کنم که دوستان خوبی برایم بودید چه در سختی ها و چه در خوشی ها و از همه شما ها می خواهم اگر حرفی در طول دوران دوستی به شما گفته و از حرف من خوشتان نیامده است امیدوارم که مرا می بخشید و از کلیه برادران بسیج می خواهم که مرا ببخشید و ار همگی شما التماس دعا دارم .

والسلام

احمد رضا یوسف خواه

تاریخ : 8/2/61

در سفارشات مادی چیزی به نظرم نمی آید که داشته باشم و بازگو کنم

از همه شما می خواهم که به محرومین جامعه و جنگ زدگان یاری کنید و برای من تشریفات زیادی نگیرید .

کتابهای درسیم را به آن دسته از محصلین که پول خرید آن را ندارند بدهید و کتابهای غیر درسیم را توصیه می کنم که برادرانم مطالعه کنند و از آن بهره برداری لازم را بنمایند .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

خدایا به ما توفیق خدمت به انقلاب اسلامی و شناخت اسلام و اطاعت از ولایت فقیه عنایت بفرما

خدایا تا حضور حضرت مهدی امام خمینی را در پناه خود حفظ بفرما

خدایا ما را بر نفس اماره پیروز بگردان .

خدایا ما را جزو سربازان حضرت مهدی قرار بده .

خدایا آنهایی که به دشمن با امام بر می خیزند خدایا ریشه آنها را بسوزان .

خدایا هر که نمیتواند امام عزیزمان را ببیند کورشان بگردان .

خدایا ظلمی که به نفس مان کرده ایم ما را ببخشای .

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 18:14