خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید محمد رضا یوسفی رودسری
امتیاز کاربر: / 6
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 12:45

نام شهیدان سرافراز را زنده کنید . ( مقام معظم رهبری ) 

 

 

نام : محمد رضا

نام خانوادگی : یوسفی رودسری

نام پدر : محمد

محل تولد : رودسر

تاریخ تولد : 1341/6/7

تاریخ شهادت : 1361/2/10

محل شهادت : طراح

یگان اعزامی : سپاه

وضعیت تأهل : مجرد

میزان تحصیلات : دیپلم

گلزار شهید : وادی رودسر

 

وصیت نامه شهید محمد رضا یوسفی

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه بنده خدا محمدرضا یوسفی رودسری فرزند محمد  ساکن رودسر

عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامیرودسر

و من یقتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نؤتیه اجراً عظیماً

و هر که در اره خدا جنگ کند پس کشته شود یا فاتح گردد ، به زودی او را اجری عظیم عطا کنیم . قرآن مجید ...

با درود بر رهبر سازش ناپذیر انقلاب اسلامی پیر مجاهد ،  اسوه تقوی ، مرجع تقلید شیعیان امام عزیزمان روح الله الموسوی الخمینی و با سلام بر شهدا ، معلولین ، مجروحین و مصدومین انقلاب خونبار اسلامی .

خدایا هزاران بار تو را سپاس که این سعادت را نصیب ما نمودی و اسلام را توسط امام به این امت ارزانی داشتی .

خدایا هزاران بار تو را سپاس که این منت را بر ما گذاشتی و ما را پاسدار اسلام کردی .

بار پروردگارا ، تو خود اگاهی و می دانی انگونه  که اسلام و امام  می خواست پاسدار نبودم و ای بسا خیانتها به این لباس مقدس نمودم و باعث پایمال گردیدن خون عزیزانی شدم که در همین لباس به عشق حسین به دیدار الله شتافتند .

امیدوارم با ریختن خونم در پهن دشت میهن اسلامی خداوند تبارک و تعالی گناهانم را ببخشد .

برادران پاسدار ، ای عزیزانی که امروز بیش از پیش مسئولیتتان سنگین است امروز محرومان جنوب لبنان ، مسلمانان مظلوم فلسطین ، گرسنگان افریقا همه چشم انتظار شما هستند .

شما امروز به معنای واقعی کلمه پاسدار انقلاب اسلامی نه در ایران بلکه در جهانید و از سربازان امام زمان ( سلام الله علیه ) می باشید .

شما در دعاها از خدا بخواهید که از گناهان ما بگذرد در عوض سلامتان را به بهمن مظلوم  ، محمود متقی و صادق رشید خواهم رسانید .

پدر و مادر بزرگوارم خداوند به شما صبر بدهد ، زحمات زیادی برایم کشیده اید ولی خود خوب می دانم که هرگز نتوانسته ام وظیفه فرزندی را در حقتان ادا کنم شاید با ریختن خونم بتوانم زحماتتان را جبران سازم تا انشاءالله نزد فاطمه زهرا سلام الله علیها و سید الشهدا سربلند و سر افراز باشید .

عزیزانی که امروز در سنگر مقدس تبلیغات به فعالیت مشغولید بدانید که وظیفه تان لحظه به لحظه مشکل تر می گردد ، شما باید امروز چهره حقیقی اسلام را نه در اقصی نقاط ایران اسلامی ، بلکه خود را آماده کنید ، آماده پیکاری بزرگ در سراسر گیتی که به فرموده امام در صدور انقلاب آنچه مهم است تبلیغات است .

امت حزب الله اطاعت از امام ، حضور در صحنه ، حفظ وحدت را هرگز فراموش نکنید .

و اما توصیه ام به مسئولین ، در تمام کارها تقوی را پیشه خود سازید و طوری با مردم رفتار کنید که به گفته امام ما خدمتگذاران این ملتیم ، چه اینکه هر چه داریم از مردم داریم ، و بدانید که امت مسلمان ما می تواند در عرض چند ساعت  مرجع تقلید کاخ سفید ، شریعتمداری خائن را به زیر بکشد . حواستان را جمع کنید که لحظه ای غفلت خیانتی بس بزرگ به خون شهدای صدر اسلام تا کنون می باشد .

برادران و خواهران دانش آموز ، اگر می خواهید که فردای زودتری مستضعفین را از یوغ مستکبرین ازاد سازیم اول تقوی و تزکیه بر نفس و بعد تحصیل علوم بر شما واجب است .

سوم عفو گناهان پسرت

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

والسلام