خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید اسماعیل حسن زاده
امتیاز کاربر: / 4
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 13:33

وصیت نامه شهید اسماعیل حسن زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

والذین هاجروا فی سبیل الله ثم قتلوا او ماتوا لیرزقنهم الله رزقا حسنا و ان الله خیر الرازقین .

آنانیکه در راه خدا از وطن خود هجرت گزیده و در این راه کشته شدند خداوند رزق و روزی نیکوئی ( در بهشت ابدی ) نصیبشان می گرداند که همانا خداوند بهترین روزی دهندگان است .

با سلام و درود فراوان بر پیامبر اسلام و با سلام فراوان به بقیة الله العظم ارواحنا و له الیه  . و بر نائب برحقش روح الله و به امید آزادی اسرای اسلام و با سلام و درود فراوان بر رزمندگان اسلام که با الهام ار تعالیم اسلام به پیش می تازند تا پرچم لا اله الا الله را بر فراز گیتی برافراشته کنند و با سلام فراوان به شهیدان اسلام که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را رشد دادند و با سلام و درود فراوان به خانواده های معظم بخصوص پدر و مادر معظم آن عزیزان که با پرورش همچون فرزندانی خود را نزد فاطمه زهرا روسفید کردند .

فرزندانی که با خون خود نهال اسلام را آبیاری کردند تا با شاخه های پر از میوه بر روی سر مردم گرسنه دنیا برسانند و آنها را از لذت میوه برخوردار کنند .مردم گرسنه ای که فقط در مادیات غرق شده اند و گرسنه معنویت اسلام هستند و هر چند شهدای ما تا نیمه راه رفتند و چون در مسیر پیروزی از خداوند طلب شهادت می کردند به آرزوشان رسیدند و بقیه راه را باید من و تو مسلمان بپیماییم تا بتوانیم سخنان انبیاء و اولیاء و ائمه اطهار را که از قرآن سرچشمه می گیرد و خواست شهدای عزیز مان بود در جامعه به مرحله عمل برسانیم پس باید سختیهای دنیا را برای رضای خدا تحمل کنیم تا در آن دنیا از زندگی جاوید آخرت برخوردار شویم و باید همیشه گوش بفرمان امام عزیز باشیم و بدون چون و چرا باید فرمانهایشان را کنار قرآن سرچشمه می گیرد اطاعت کنیم .

ما باید امروز خدا را شکر کنیم که در موقعی از زمان قرار گرفتیم که خداوند به ما رهبری همچون امام خمینی داد .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار ، ظهور حجتت را نزدیک تر بگردان اسرای اسلام آزادشان بگردان .، وجودشان را تا انقلاب مهدی برای محرومان و مسلمانان جهان حفظ بفرما .

بر حسب وظیفه ای که بر عهده این بنده حقیر بود البته الهام گرفته از تعالیم اسلام بوسیله ولایت فقیه در رأس آن امام خمینی مرا بر آن داشت که این دین خود را نسبت به اسلام و بلاد مسلمین ایفا کنم و برای نخستین بار این توفیق نصیبم شد که در جبهه اسلام توانستم خود را حاضر کنم  و به امید اینکه این خدمت من مورد قبول شما خداوند قرار گیرد و مرا هم جزء یکی از سربازان کوچک اسلام قرار دهد .

 اما شما مردم مسلمان آن روز نبودید  به ندای مظلومانه سالار شهیدان در صحرای کربلا لبیک بگویید ، حالا که مدت چندین سال است را ه امام حسین  را به وسیله فرزندان آن امام ادامه می دهید و به  ندای مظلومانه امام خمینی ، فرزندش لبیک گفته اید ، نگذارید که منافقان در صفوف درهم پیوسته شما نفوذ کنند و شما را تضعیف کنند و بین شما اختلاف بیندازند .

درست است که زندگی یک مقدار مشکل است ، این دنیا فانی است و شما باید سختیهای دنیا را برای رضای خدا تحمل کنید تا از زندگی جاودانه آخرت برخوردار شوید . پس باید شکیبا و صبور باشید .

سختیها هر چه به ما فشار بیاورد بهتر است تا اینکه اسلام عزیز مورد تجاوز قرار گیرد .

اگر ما فشرده شویم یعنی بر ما فشار وارد شود بهتر است ولی باید اسلام عزیز گسترده شود و از فشار استکبار کفار شرق و غرب که مردم مسلمان جهان را به زور می خواهند  زیر سلطه خود بگیرند بیرون بیاید تا حال که شما مردم مسلمان فرزندان زیادی فدای اسلام کردید و جان و مال خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی فدا کردید ،

 این حقیر فقط یک خواهش دارم نه من بلکه اکثر شهدای ما همین را می خواستند که جلوی این بی بند و باریهای خیابانی و بی حجابی ها و بی عفتی ها را بگیرید و تا حال که با برادرهای حزب الله شهر هم گام بودید باز با این توطئه شرق و غرب مبارزه کنید .

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 13:40