خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید تقی جمالی
امتیاز کاربر: / 4
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 15:31

وصیت نامه  شهید تقی جمالی

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه به همسرم و فرزندم سمیه و پدر و مادرم و  برادران و خواهرانم و امت قهرمان و شهید پرور ایران علی الخصوص رودسر و حومه

نخست به همسر مهربانم ،

ما روز 9/2/61 از رامسر حرکت کردیم و روز شنبه مورخه 11/2/61 اواز پایگاه منتظران شهادت رسیدیم . با دیگر رزمنده از رودسر ، و هم اکنون که این نامه را می نویسم یکشنبه مورخه 11/2/61 می باشد .

یعنی وسایل و تجهیزات نظامی را تحویل گرفته ایم و عازم جبهه جنگ می شویم لذا لازم دانستم  وصیت نامه بنویسم .امیدوارم مورد قبول و عمل قرار گیرد .

باید بدانی همسرم که انسان از خدا خلق شده و بازگشت او نیز به سوی خدا خواهد بود پس چه خوب که با شهادت به سوی الله پرواز کند .

درسته دوری شما ها برایم قابل تحمل نیست لیک امروز صحنه کارزار است ، صحنه امتحان الهی است و ما نیز جوانان حزب الله وظیفه داریم به ندای امام خود لبیک بگوییم .

امید است  شهادتم  ، شما نیز در این امر پر برکت شهید قرار می گیرید و مسئولیت خطیری بر گردن شماست ، از برادرانی که جهت تبریک پیش شما می آیند آنها را بدرقه کنید .

و اما به دخترم سمیه

دخترم آرزوی دیدارت را داشتم و دوست داشتم در تربیت تو کوشش کنم ، لیک شهادت پدرت بزرگترین راه برای تربیت تو دخترم خواهد بود .

انشاء الله وقتی بزرگ شدی و این وصیت نامه را خواندی ، راه پدرت را ادامه دهی و چون شیعه باشی و اسلام را با شهادت پدرت تقی بشناسی  .از تو خداحافظی میکنم و به خدایت می سپارم .

و اما پدر و مادرم ؛

شما نخستین پدر ومادر شهید نبوده و آخرین هم نخواهید بود چون تا زمانی که قرآن کریم و اسلام عزیز در بین مسلمین است تاریخ همچنان تکرار خواهد شد ، روزی انشاء الله ریشه ظلم استکبار را مسلمین سراسر جهان با اتحاد خود خواهند خشکانید پس بر شهادت فرزندتان خوشحال باشید و بر این شهادت افتخار کنید و یار امام باشید و امام را تنها نگذارید .

و اما امت قهرمان و شهید پرور رودسر

درود برشما که اینگونه در پشت جبهه فداکاری می کنید و از اینکه زحمت می کشید و ما رزمندگان اسلامی را بدرقه کردید متشکرم ، امیدوارم همیشه پشتیبان امام و رهبران راستین اسلام باشید و گول حرف منافقان را نخورید و حرفهای آنان را در گلوها خفه کنید باشد که دیگر نتوانند بیش از حد فضولی کنند .

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته