خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید سید قوام تقوی میان پشته
امتیاز کاربر: / 4
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 16:21

وصیت نامه شهید سید قوام تقوی

عاقبت عشق حسین بود که سربازم کرد        قدرت عشق بنازم که سرافرازم کرد

تاریخ 17/8/61

بسمه تعالی

پروردگارا چنان کن که سربازان ما همواره دشمنان خویش را اندک ببینند و سلحشورانه بر آنان حمله آورند و آنچنان که در واقعه بدر سربازان اسلام را با افواج ملائکه ها پشتیبانی کردی، همچنان فرشتگان ظفرمند خویش را با سربازان امام زمان که در جبهه ها می جنگند همراه ساز تا یکباره قوای کفر را از هم بشکافند و شوکت دشمن را درهم بشکنند و دشمنانشان را پریشان سازند .

پروردگارا ، روحیه شهادت طلبی را عامل اساسی ما بساز تا در جنگ پیروز شویم ؛ آمین

آری ، آنچه مرا واداشت تا با شما مادر گرامی و مهربان و اهل خانواده سخن بگویم ، هجرت است آنهم چه هجرتی ؟هجرتی بس بزرگ یهنی از هستی به نیستی رفتن و زندگی تازه آغاز نمودن یعنی ابدی .

آری ، این آزمایش تاریخ ماست ، این اسلامی که پس از دورانها و پس از قرنها حال بدست ما افتاده است و در آن آزمایش می شویم ، آیا باید این آزمایش را پذیرفت یا ترد نمود ؟ حال اگر رد کنیم آیا اسلام از بین می رود ؟ نه ، هرگز

خداوند تبارک و تعالی نمی گذارد اسلام نابود شود و یا از بین برود پس چه خوب است آزمایش را قبول کردن و کربلای دیگری به وجود آوردن .

آری ، مادر مهربانم تو برایم مادری بس گرانقیمت و گرانبها بودی ولی من در حق شما فرزندی نکردم امید است مرا حلالم کنی و بارها و بارها تأکیید شما بر این بوده که ازدواج نمائیم .آری ، دوست دارم و دوست داشتم با کسی ازدواج که همیشه و برای همیشگی یار و مددکارم باشد ؛ این شهادت است .

اگر فردا در کربلای غرب یا جنوب ایران شهید گشتم یکطرف تابوت اسم مرا بنویسید و طرف دیگر نام عروس تازه حجله رفته ، یعنی شهادت را .

ازتو مادر عزیزم و برادران و خواهران مهربانم می خواهم اصالت زینب وار را در پیش بگیرند و اگر زینب این شیر زن صدر اسلام نبود شجاعت و شهامت بالاتر از همه ، اسلامی زنده  و جاویدان نمی ماند پس شما هم از این شیرزن صدر اسلام سر مشق بگیرید و راه شهیدان خود را دنبال نمایید و مگذارید اسلحه آنها بر زمین افتاده و خون آنها پایمال گردد .

 آری مادر ، میدانم نهالی را پرورش دادن و الان موقع بهره برداری اش فرا رسیده و نهال را از دست دادن چه سخت و مشکل است .

مادر به یاد آن شهیدان باش که تمام عزیزان خود را در کربلای خوزستان و غرب کشور ایران از دست داده اند و چه شهیدانی سوخته و گمنام شده اند ، به خودت ببال که چنین فرزندی در دامن پاکت پرورش دادی و تقدیم انقلاب نمودی .

آری من امانتی بودم که خداوند بزرگ نصیب تان نموده بود و چه خوب از این امانت الهی نگهداری نمودید و صحیح و سالم تقدیم باریتعالی کردید ، خوش به حال شما ای مادر مهربان .

وصیت آخرین و حرفهای آخرم این استکه اگر روزی شهید شدم  مرا کنار یا بغل پدرم به خاک بسپارید . و در پایان سلام مرا به تمامی برادران و خواهران و دیگر فامیل و آشنایان و دوستان برسانید . خیلی ممنون از لطف شماها ، و تمامی شماها را به خدای بزرگ می سپارم ، موفق و موید باشید .

دعای همیشگی را فراموش نکنید

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی  ترا به جان مهدی خمینی را نگهدار

والسلام

سربازان ، امام زمان فرمانده عملیاتی تمام جبهه ها

سید قوام تقوی