خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید احمد رضا ثقفی
امتیاز کاربر: / 7
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رشت   
جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 15:18

بسم رب الشهدا و الصدیقین

alt

 

وصیت نامه شهید احمد رضا ثقفی

 

  وصیت نامه اینجانب - احمد رضا ثقفی فرزند عباس؛     

  بسمه تعالی

  کربلا مدرسه مشق شهادت - پیام خون شهداء استقامت – بگو تو با الله - پیام ثارالله که ما به دیدار خدا می رویم - به جمع پاک شهداء می رویم –

پدر و مادرم خداوند اجرتان دهدوعزت وعظمت بر شمامژده داده است صبور باشید امروز دشمن خدا در مقابل مسلمین  صف بسته اند باید بدان تاخت و حنفهای عنکبوت آنها را داغون و شر آگین آنان قطع نمود

پدر و مادر عزیزم مهربانم من شما را دوست دارم و امیدم به آن است که اجر عظیمی خداوند مهربان برای شما عنایت فرماید اجری که مکرر در قرآن مجید وعده داده برادران و خواهران من - خداوند شما را حفظ کند - و از شما می خواهم که سرباز دلیر و لایقی به اسلام و - امام خود باشید دست  و صورت شما را می بوسم و همانطور دست و صورت شما پدر و مادر مهربانم را می بوسم که برای ما زحمتها کشیده و عاقبت آن زحمات به هدر نخواهد رفت.

 - از همۀ شما حلالیت می طلبم  من نتوانستم خدمتی ارزنده برای شما بکنم – و سلام مرا به تمام وابستگان محترم خود و دوستان و برادران عزیزم برسانید خدا یا بعد از شهادت – از تو می خواهم اسلحه مرا بوسیله بندگان خالص  تو برادر و خون این از خدا بی خبران بعثی رابگیر و خودت راه کربلا باز کن.

ای برادران عزیز و حزب الله - مخصوصاً برادران - هم پایگاهی - ای عزیزان - امام حسین (علیه السلام) در انتظار شماست با قلب هايی مملّو از محبت به خدا و اخلاص و توّجه به بيانات غیبی و تدبیر تفکر و تعمق در برنامه ریزی توان هرگونه فعالیت را از دشمن بگیرید و خداوند - شما را از اصحاب و یاران معصومین  قرار دهد و شایستگی و فتح کربلا را بر شما ارزانی بخشد.

 

ما رفتیم ولی امید به اینکه دین خود را نسبت به مردم مستضعف و امام امت و نسبت به مرز اسلام اداء کرده باشیم -خصوصاً دین به سنگر که بوسیله جان سر دادن اداء می شود.

 

آخرین به روز رسانی در جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 15:40