خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید محمد پور رستمي
امتیاز کاربر: / 13
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رشت   
چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 20:59

بسم رب الشهداء و الصدیقین

alt

 وصیت نامه شهید محمد پور رستمي

 بسم رب الشهداء و الصديقين

 حمد و سپاس خدائي را كه با مهر و لطفش ما را از ظلمت نجات داد. همان خدائي كه ما را آنقدر دوست مي‌داشت كه از جندالله قرارمان داد. و درود و سلام به رهبر عزيزم كه براي امت چون پدري مهربان و معلمي دلسوز مي‌باشد.

امت در صحنه بدانيد و يقين داشته باشيد كه رضايت شهدا از دست شما رضايت فرمانده شما يعني امام امت است. و رضايت او رضايت امام زمان (عج) و رضايت همه آنها رضايت خداي تبارك و تعالي است. پس به سوي خدا بشتابيد و او را ياري كنيد تا همانگونه كه تاكنون شما را ياري كرده است از اين پس هم ياري كند و به شكرانه نعمت‌هاي او از قبيل رهبري انقلاب و جمهوري اسلامي و بي‌نهايت نعمت‌هاي ديگرش كه ما هنوز نمي‌توانيم آنها را درك كنيم براي رضايش از جان و مال  دريغ ننمايند

وصايايي دارم كه مبدا آنها اسلام اصيل و خط امام يعني صراط مستقيم است. اميدوارم كه براي رضاي خدا و شادي روح تمامي شهدا  و شادي قلب امام آنها را در زندگي بكار گيريد.

 مادرم مهربان و عزيزم سلام مرا بپذير و حلالم كن. مادر من شما را خيلي ناراحت كردم. اميدوارم كه من را ببخشيد. مادر مبادا در مرگ  من گريه و شيون بكني. مادر افتخار كن كه فرزندت در راه خدا به اين مقام رسيده است.اي برادران عزيزم راه خدا را بهترين و برترين راهنماست پوينده و كوشنده اين راه باشيد .

 اي خواهران عزيزم شما نيز زينب زمان باشيد و در راه خدا مبارزه كنيد خواهران من از شما مي‌خواهم كه حجاب اسلامي  خود را رعايت كنيد.

 اي امت و اي كساني كه صداي مرا مي‌شنويد بياييد با افكار و اعمال خود براي اسلام آبرو بيافرينيد نه آبرو كم كنيد اميدوارم كه رضايت امام را حفظ كنيد. اي مردم پشت جبهه آن موقعي كه من در بين شما بودم در برابر رزمندگان اسلام احساس حقارت ميكردم و اكنون كه در جبهه هستم در برابر شما احساس حقارت ميكنم كه شما بر گردنم حق داريد اميدوارم كه خدا حقتان را بر ما حلال كند و در آخر اينجانب از تمام برادران و خواهران  طلب بخشش ميكنم . اميدوارم  كه خدا  هم شما را ببخشد. دعا و بخصوص دعا به امام امت را فراموش نكنيد. اميدواريم خدا  دعاي مومنين را مستجاب كند و از دست ما هم راضي باشد خدايا رضايم به رضايت.

الله اكبر خميني رهبر

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

61/11/15

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 21:48