خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
کلام معطر PDF  | چاپ |  نامه الکترونیک
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه بصائر   

حجاب را رعایت کنید که بی حجاب چشم دیدن با حجاب را ندارد .با آنها سخت مبارزه کنید .

                                                                              «شهید علی اکبر حسین زاده »

و ای خواهرانم با حجاب مشت محکم بر دهان آمریکا و دیگر جنایتکاران بزنید و بی حجابی پایمال کردن خون شهدا است و شما در قیامت در پیش حضرت فاطمه زهرا(س) مسول هستید . آنجا که می فرماید: به حساب خود برسید قبل از آنکه به حساب شما رسیدگی شود .با حجاب شما ضربه ی دندان شکن بر صدام ستمگر می زنید.

                                                                                    «شهید تیرداد رجبی »

 وشما خوهران ای کسانی که حجاب سیاه شما کوبنده تر از خون شهیدان است .حجاب و پاکدامنی را سرلوحه ی زندگی خودتان قرار دهید و زینب وار و فاطمه گونه زندگی کنید نه زندگی دشمنان انقلاب (آمریکا و غیره) را . به آن دسته از صاحبان بی غیرت بی حجاب و بدحجاب می گویم شما چگونه می توانید در روز قیامت در مقابل ائمه و شهدا سربلند کنید وقتی که احمد جهانبخش ها از شما بپرسند آیا من تنم را در راه خدا دادم  و فرزندانم یکی مرا دیده و دیگری مرا ندیده و عیال و فرزندانم را تنها گذاشته و به جبهه برای حفاظت از اسلام رفتم و شهید شدم شما بعد از من چکار کردید ، چه جوابی دارید بدهید؟شما را به خدا این کثافت بازی ها را کنار بگذارید و بروید ببینید که فاطمه زهرا (س) چگونه زندگی می کرد و زندگی آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهید نه زندگی آمریکایی ها و شما را به خدا راه این عزیزان را ادامه دهید.

                                                                            « شهید جعفر شهسواری »