خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید رحیم پیشگاه بحری PDF  | چاپ |  نامه الکترونیک
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه بصائر   
جمعه 08 مرداد 1389 ساعت 17:35

بسم رب الشهداء و الصديقين

ندای رزمندگان ما یا زهرا(س) یا زهرا(س) است ،عیدی سلحشوران و شیرمردان ایران این بود.

 ریشه شکفتن لاله ها ،ای زهرا(س) ،تو خود یاور آنها در این حملات بودی و تا آخر نیز خواهی بود چون آنها کسانی جز فرزندان تو و آنان کسانی جز حسین(ع) گونه های زمان نیستند . یا زهرا(س)  پاسداران ،بسیجیان ،ارتشیان به پیش رفتند تا نام اسلام و ایران و امت مظلوم ایران را در جهان زنده تر گردانند، و پوزه آمریکا و شوروی را به خاک بمالند. یا زهرا(س) در ایران مردان ما در شهادت و دادن جان و مال خود از هم سبقت می گیرند، آنها تو را با خلوص و پاکی تمام بر زبان می آورند و با وجودی همچون آب جویها و باران ها و روی نورانی صدا می کنند.آنان در شب ها نماز شب می خوانند .

یا مهدی(عج) ، یا زهرا، یا حسین(ع)  شان گوش فلک را کَر می کند و ندا می دهند آری حسین(ع)  ،ما بعد از گذشتن هزاران سال  اینک  به یاری تو آمده ایم .

جوانان ما دیگر آن ولگردهای در گوشه خیابان ها ایستادن ها نیستند ،جوانان ما اکنون شب ها ندای یا زهرا(س) سر می دهند و از امام زمان(عج)  یاری می جویند .اینها با شهادتشان خون به رگ های جامعه تزریق می کنند ،زیرا همچون شمع می سوزند و پیرامون خود را فروزان می کنند ،یا زهرا(س)  اکنون جسد جوانان ما در دشت های خوزستان و کوه های کردستان بی کس و یاور و در زیر آفتاب جنوب و برف های غرب آرام آرام خفته اند و کسی نیست جسدشان را دفن کند،یا زهرا(س)  اینها توده های مستضعفی هستند که در جبهه ها شرکت دارند  که خون می دهند ،چشم می دهند ،دست و پا می دهند، اما باز هم پیش می روند.

 گزیده ای از وصیت نامه شهید رحیم پیشگاه بحری - بندرانزلی  

alt