خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
معرفي شهيد علي خوشحال
امتیاز کاربر: / 4
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
شنبه 18 دی 1389 ساعت 10:27

 

نام پدر: محمد تقی           تازیخ تولد: 3/7/1339            تاریخ شهادت: 1/2/1361                 محل شهادت: کرخه نور            وضعیت تاهل: مجرد

 

 شهيد علي خوشحال در  سال1339در خانواده ي مذهبي درشهرستان آستانه اشرفيه متولد شد. وي تاچهارم دبيرستان درس خواند.دردوران تحصيل اهل مطالعه ودانش آموز ممتازي بود.دراوقات فراغت به بنايي مي پرداخت.در كار كشاورزي نيز به خانواده خويش كمكهاي زيادي ميكرد.در تظاهرات و راهپيمايي ها بر عليه رژيم پهلويي شركت ميكرد و خانواده را نيز به شركت در اينگونه برنامه ها تشويق مي نمود.علاقمند به آگاه بودن به مسائل روز بود و روزنامه  نيز  مطالعه ميكرد. بعد از پيروزي انقلاب وپس از تشكيل بسيج به عضويت آن در آمد.درسال چهارم دبيرستان شوق جبهه رفتن باعث شد كه در درسهايش تجديد شود ولي ديگر منتظر نماند و جهت انجام خدمت مقدس سربازي خود را آماده كردو بعداز طي دوران آموزشي در بيرجند به منطقه عملياتي جنوب اعزام شد ودر حال گرفتن وضو بر اثر اصابت تركش به درجه رفيع شهادت نايل شد.                                                                                                           

  قسمتي از پيام شهيد: همراه و همگام انقلاب باشيد و گوش به فرامين امام بدهيد.

                                                                                              

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 15 فروردين 1390 ساعت 13:52