خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد ياسر رحيم پور
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 18:24

 

نام پدر: احمد           تاريخ تولد:  5/5/1338      تاريخ شهادت:  14/8/1361                محل شهادت:عين خوش _ عمليات محرم             وضعيت تاهل: مجرد 

 

 

شهيد ياسر  رحيم پور در خانواده اي مذهبي و متدين به عنوان چهارمين فرزند خانواده در شهرستان آستانه اشرفيه  پا به عرصه وجود گذاشت. درخانواده آنها  رسم براین بود که فرزند را تقریبأ از دو یا سه سالگیدر کلاس تعلیم قرآن مي فرستادند  و اين تا سن هفت سالي ادامه داشت  و در دوران ابتدايي نيز هر سه ماه تابستان بچه ها  در اين كلاسها شركت ميكردند تا كاملا با قران مانوس شوند .شهيد  تحصيلات خودرا تا ديپلم  رشته انساني كه بسيار مورد علاقه اش بود ادامه داد ا.اوقات فراغت خود را با ورزشهاي سالم همچون فوتبال و وزنه برداري پر ميكرد.در خانه نيز به خانواده كمك ميكرد و به نماز جماعت اهميت زيادي ميداد..او در تظاهرات و راهپيمايي بر عيه رژيم ستمشاهي شركتي فعال داشت . بعداز پيروزي انقلاب اسلامي  ابتدا به عضويت بسيج در آمد  و با اينكه در تربيت معلم قبول شده بود ولي با نداي حضرت امام وارد سپاه شد.در جريان انقلاب فرهنگي دانشجويان از ناحيه سر مجروح گرديد.و با اغاز جنگ تحميلي بعداز طي آموزش به صحنه پيكار شتافت و با شركت در عملياتي ازناحيه پا مجروح شد و مدتي در يكي از بيمارستانهاي تهران بستري گرديد..بعداز بهبودي حضور مستمر خود را در جبهه ادامه داد تا اينكه قبل از عمليات محرم ناخن پايش بر اثر حادثه اي چركي ميشود وآن را مي كِشد ولي  با همان حال در عمليات شركت ميكند و بر اثر اصا بت تركش  به درجه رفيع شهادت نائل ميشود.  

 

قسمتي از وصيتنامه شهيد ياسر رحيم پور" 

 

وصيت من به شما مردم اين است كه پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا گمراه نشويد... 
آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 24 فروردين 1390 ساعت 13:52