خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد محمد رضا پاكنعمت
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
سه شنبه 28 دی 1389 ساعت 12:43
نام پدر: حاج منصور               تاريخ تولد: 29/7/1340               تاريخ شهادت: 31/6/1361                   محل شهادت:سومار                        وضعيت تاهل:مجرد 

شهيد محمدرضا پاكنعمت در خانواده اي متوسط در شهرستان آستانه اشرفيه متولد شد. تحصيلات خود را تا ديپلم رشته بازرگاني به پايان رسانيد. به علت استعداد خارق العاده اي كه داشت در 5 سالگي به مدرسه رفت و عباداتي چون نماز و روزه را از اوان كودكي آغاز نمود.  به مطالعه كتالهاي مذهبي دانشمندان بزرگ علاقه داشت. در تظاهرات و راهپيماييها شركت ميكرد و در برابر اصرار خانواده  از آنها مي خواست كه تسليم مقدرات الهي باشند. همزمان با پيروزي انقلاب موفق شد ديپلم خود را بگيرد . و سعي مي نمود تا در كنكور سراسري شركت كند . تا اينكه همزمان با آغاز جنگ تحميلي خدمت سربازي او نيز فرا رسيد. با توجه به اينكه پدرش همه اقدامات لازم را انجام داده بود كه  تا وي خدمت سربازي اش را در مازندران سپري كند  ولي او ترجيح داد در صحنه  نبرد باشد . و سرانجام  در منطقه سومار طي حمله شيميايي دشمن به مقام  شهادت رسيد. 

 

قسمتي از پيام شهيد:

در پرورش فرزندان انقلابي و مذهبي تلاش كنيد تا در جامعه موثر واقع شوند.