خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد هادي رجبي
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 08:35

 

نام پدر:احمد            تاريخ تولد:  25/12/1354                    تاريخ شهادت:11/10/1373              محل شهادت:بردسير كرمان                       وضعيت تاهل: مجرد 

 

شهید هادی رجبی در شهرستانه آستانه اشرفيه  به دنيا آمد. در موقع انقلاب  به تحصیلات خود ادامه داد او عاشق امام خمینی (ره) وادامه دهنده راهش بود. هر سال که  به کلاس بالاتر می رفت وابستگی اش نسبت به انقلاب وائمه اطهار (ع) بیشتر می شد. شهید  از 6 سالگی به نماز اهمیت خاصی مي داد. وحتی با سن کمی که داشت بعضی از  روزه هایش را هم می گرفت . او در سن 6 سالگی در مدرسه شهید المهدی (عج) مشغول به  تحصیل شد وتا پنجم ابتدایی  را در آنجا درس خواند. او از کلاس سوم ابتدایی موقع بیکاری خود با پدر و مادر در مزرعه مشغول به کار می شد از دوران  راهنمایی علاقه اش نسبت به شهادت را کم کم بروز داد. واگر تمام دفتر وکتابهای درسی اش را  ورق می زدیم نام شهید هادی رجبی را که با دست خط خودش نوشته بود می شد، مشاهده کرد  او تا کلاس سوم راهنمایی درس خواند و بعد داوطلبانه به خدمت سربازی رفت ، البته چند باری به پادگان رفت ولی چون اسمش در لیست نبود به خانه برمی گشت . یک روز صبح ساعت 9 بعد از  کمک کردن مختصر در مزرعه ، تنها و بدون هیچ امید به رفتن ، به پادگان رفت چون ما باز  امیدی به رفتنش نداشتیم  كسي به بدرقه اش نرفت. اما این دفعه برعکس همه روزها بود و او اعزام شد و در زابل (سیستان وبلوچستان) مشغول به  آموزش شد. بعد از دو ماه به مرخصی آمد و 10 روز ماند و  بعد به خدمتش ادامه داد 14 روز از ماندنش نگذ شته بود که در شهر بردسیر  کرمان ، شربت شیرین شهادت را نوشید.

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 15 فروردين 1390 ساعت 13:36