خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید تیمور درویش پور
امتیاز کاربر: / 4
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 20:27

 

نام پدر:  احمد                  تاریخ تولد:    24/1/1343               تاریخ شهادت: 5/7/1364             محل شهادت:   تنگه ابو غریب                  وضعیت تاهل: متاهل  - 1 فرزند

 

 

شهید تیموردرویش پور در یکی از روستاهای گوهردان و درخانواده ای مذهبی به بدنیا آمد  او بسیار با دوستان و هم کلاسی هایش مهربان و دل سوز بود وبیشتر  وقت خود را به عبادت با خدا سپری می کرد در زمان  نوجوانی در کارهای کشاورزی به پدر و مادر و حتی دوستانش کمک می کرد ونسبت به همه مهربان بود . هنگامی که زمان خدمت سربازی  او فرا ر رسید خودش را برای  خدمت آماده کرد و دفترچه ی آماده به خدمت را گرفت و عازم سربازی شد. وقتی که او برای وطن عزیزش خدمت می کرد خانواده او و حتی دوستانش و آشنایانش و همسایه ها از دوری او رنج میبردند وقتی که از سربازی برای اولین بار به مرخصی آمد بچه های کوچه از شادی جیغ می کشند چون او همیشه با بچه های کوچک دوست می شد و آنها او را خیلی دوست داشتند. یکسال از سربازیش بیشتر نگذشته بود که به پدر گفت که میخواهد ازدواج کند و بلاخره 23/9/1363 ازدواج کرد هنگامی که ازدواج کرد همسرش حامله شد می گفت اگر بچه ام پسر شد اسمش را جواد واگر دختر شد اسمش را ندا می گذارم  .وقتی برای آخرین بار می خواست به منطقه برود با خانواده عکس یادگاری گرفت و گفت میخواهم هر باری که به این عکس نگاه می کنید به یاد آخرین دیدارمان بیفتید وقتی که داشت به منطقه بر می گشت به برادرم گفتم کی بر میگردی گفته بود که بیست روز دیگر منتظرم باش . و او در روز یازدهم محرم  در منطقه ابوغریب بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن به مقام شهادت رسید.  
آخرین به روز رسانی در دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 08:55