خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
زندگی نامه سردار شهید بهروز محمد حسینی
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط مدیریت   
پنجشنبه 02 مهر 1388 ساعت 15:37

شهيد بهروز محمد حسيني در سال 1335 در خانواده اي مذهبي شهر کلاچاي از توابع شهرستان رودسر چشم به جهان گشود و دوران تحصيلات ابتدايي ، راهنمايي و دبيرستان را در اين شهر گذراند.

شهيد همواره در دوران رژيم ستمشاهي مبارزات سياسي فراوان داشت ، ايشان پس از اخذ ديپلم به عنوان معلم به آموزش و پرورش فرزندان اين مرز و بوم در خطه رودسر پرداختند . پس از پيروزي انقلاب و با آغاز جنگ از همان ابتدا بعنوان يک بسيجي عازم جبهه هاي نبرد حق عليه باطل شدند و با توجه به لياقتي که از خود نشان داده بود بعنوان فرمانده گردان امام حسين (ع) برگزيده شد . وي علاوه بر اينکه رزمنده بود ، علاقه فراوان به ادامه تحصيل داشت . به همين علت در آزمون کنکور سراسري شرکت و در رشته دامپزشکي پذيرفته شد و همچنين با اقدام به تشکيل خانواده ، دينش را کامل نمود و خداوند سه فرزند به او هديه کرد ، با اينکه به فرزندانش عشق مي ورزيد و تحمل ديدن رنج آنها را نداشت ولي حضور در جبهه و دفاع از ميهن اسلامي را از امورات مهم زندگي اش بر مي شمرد و بيش از 58 ماه در ميادين مختلف جنگ مردانه جنگيد تا اينکه در 5/4/66 در منطقه ماووت عراق به درجه رفيع شهادت نائل آمد .