خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
مناسبت ها


ارزش حجاب در سخن کبوتران سپید بال | چاپ |  نامه الکترونیک
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط تفحص بندرانزلی   
يكشنبه 19 تیر 1390 ساعت 18:48

 

ارزش حجاب در سخن کبوتران سپید بال بندرانزلی

 

 

شهید ابراهیم قربان فلاح

 

تو ای خواهرم ، قبل از هر چیز استعمار از سیاهی چادر تو می ترسد تا سرخی خون من ، خواهرم حجابت را حافظ باش و بدان این حجاب منافقین را به لرزه در آورده این چنین باش تا مرید زینب (س) باشی .

 

***

 

شهید سيد جبار عزیزي

 

( هاجر و حلیمه ) ... حجاب را رعایت کنید و از فاطمه (س) درس حجاب بیاموزید . من حقیر کوچکتر از آن هستم که به شما چنین بگویم : زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین جامه زن حفظ حجاب است . هرگز خودتان را سبک نشمارید.

***

 

شهیدعلی اکبر حسین زاده

 

به خواهرانم می گویم که حجاب را رعایت کنید که بی حجاب چشم دیدن با حجاب را ندارد و با آنها سخت مبارزه کنید .

64/8/25

***

 

 

شهید اکبر عباسی غریب

خواهش من از شما خواهران این است که اکنون در سایه ی جمهوری اسلامی می توانید زینب وار به تبلیغ اسلام بپردازید حرکت کنید ، بپاخیزید و در راه خدا قیام کنید و با حجاب خود مشت محکمی بر دهان شرق و غرب بزنید ، آری مردن حق است چه بهتر که انسان در راه خدا بخاطر اسلام بمیرد بلکه او(شهيد) مرده نیست .

62/11/22

 

***

شهیدحجت شیخ محبوبی

خواهرانم از شما می خواهم در هر کجایی که فعالیت می کنید زینب گونه باشید و الگویتان فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (س) باشد ، حجابتان را حفظ کنید و خواهران دیگر را سفارش به این امر مهم نمایید ، چون خواهران ،حجابتان کوبنده تر از خون ما شهداست . همان طور که امام عزیزمان می فرماید : از دامان زن ، مرد به معراج میرسد . پس اهمیت و نقش زن را درباره ی اسلام بفهمید ، بخاطر اینکه آگاه بمانید و در دامان خود فرزندان نیک و صالح بپرورانید تا ادامه دهندگان راه صریح شهدا باشید و یاری کنندگان و سربازان امام زمان واقع گردند و همچون زینب (س) افشاگر هدف ما(بوده) و مسئولیتی که رفتن ما و شما ها بوده و هست به دنیا اعلام کنید و ادامه دهنده راه سرخ و پاک شهدا باشید و دشمن را خوار و ذلیل و ناتوان نمایید و به دنیا اعلام کنید که امروز ما در جامعه اسلامی .....  دوش به دوش مردان در همت صدور انقلاب اسلامی کوشا هستيم و دگر (دشمنان)مایوس خواهند شد. همیشه به یاد خدا کنید . ( ألا بذکرا... تطمئنن القلوب )

65/8/10

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 19 تیر 1390 ساعت 19:28
 
پيام امام خميني (ره) به مناسبت فاجعه هفتم تيرماه سال 1360 | چاپ |  نامه الکترونیک
نوشته شده توسط تفحص بندرانزلي   
چهارشنبه 08 تیر 1390 ساعت 11:42

 

بسم ا... الرحمن الرحيم

إنا ل... و إنا اليه راجعون

 

 

ملتي كه براي اقامه عدل اسلامي و اجراي احكام قرآن مجيد و كوتاه كردن دست جنايتكاران ابرقدرت و زيستن با استقلال و آزادي قيام نموده است، خود را براي شهادت و شهيددادن آماده نموده است وبه خود باكي راه نمي دهد كه دست جنايت ابرقدرت ها از آستين مشتي جنايتكار حرفه اي بيرون آيد وبهترين فرزندان راستين او را به شهادت رساند.

مگر شهادت ارثي نيست كه از مواليان ما كه حيات را عقيده و جهاد مي دانستند و در راه مكتب پرافتخار اسلام با خون خود و جوانان عزيز خود از آن پاسداري مي كردند به ملت شهيدپرور ما رسيده است؟مگر عزت و شرف و ارزش هاي انساني ،گوهرهاي گرانبهايي نيستند كه اسلاف صالح اين مكتب،عمر خود وياران خود را در راه حراست ونگهباني از آن وقف نمودند؟

مگر ما پيروان پاكان سرباخته ي در راه هدف نيستيم كه از شهادت عزيزان خود به دل ترديدي راه دهيم؟ مگر دشمن قدرت آن دارد كه با جنايت خودمكارم وارزش هاي انساني شهيدان عزيز ما را از آنان سلب كند؟ مگر دشمن هاي فضيلت مي توانند جز اين خرقه خاكي را از دوستان خدا وعاشقان حقيقت بگيرند؟

بگذار اين ددمنشان كه جز به «من» و«ما» هاي خود نمي انديشند و «يأكلون كما تأكل الأنعام».عاشقان راه حق را از بند طبيعت رهانده و به فضاي آزاد حوار معشوق برسانند.

ننگتان باد اي تفاله هاي شيطان و عارتان باد اي خودفروختگان به جنايتكاران بين المللي كه در سوراخ ها خزيده و در مقابل ملتي كه در برابر ابرقدرت ها برخاسته است،به خرابكاري هاي جاهلانه پرداخته ايد.

عيب بزرگ شما و هوادارانتان آن است كه نه از اسلام و قدرت معنوي آن ونه از ملت مسلمان و انگيزه فداركاري او اطلاعي داريد.شما ملتي را كه براي سقوط رژيم پليد پهلوي ورهاشدن از اسارت شيطان بزرگ ده ها جوان عزيز خود را فدا كرد و با شجاعت بي مانند ايستاد وزخم به ابرو نياورد،نشناخته ايد. شما ملتي را كه معلولان اشان در تخت هاي بيمارستان ها آرزوي شهادت مي كنند و ياران را به شهادت دعوت مي كنند،نشناخته ايد.شما كوردلان با آنكه ديده ايد با شهادت رساندن شخصيت هاي بزرگ صفوف  فداكاران در راه اسلام فشرده تر و عزم آنان مصمم تر مي شود. مي خواهيد با به شهادت رساندن عزيزان ما اين ملت فداكار را زا صحنه بيرون كنيد.شما تا توانسته ايدبه فرزندان اسلام چون شهيد بهشتي و شهداي عزيز مجلس و كابينه با حربه ناسزا وتهمت هاي ناجوانمردانه حمله كرديد كه آنها را از ملت جدا كنيد و اكنون كه ْآن حربه از كار افتاد و كوس رسوائي همه تان بر سر بازارها زده شد، در سوراخ خزيده و دست به جناياتي ابلهانه زده ايد كه به خيال خام خود ملت شهيدپرور فداكار را با اين اعمال و حشيانه بترسانيدو نميدانيد كه در قاموس شهادت واژه ي وحشت نيست.اكنون اسلام به اين شهيدان و شهيدپروران افتخار مي كند وبا سرافرازي همه مردم را دعوت به پايداري مي نمايد و ما مصمم هستيم كه روزي رخش ببينيم و اين جانكه از اوست تسليم وي كنيم.

ملت ايران در اين فاجعه بزرگ 72 تن بيگناه به عدد شهداي كربلا از دست داد.ملت ايران سرافراز است كه مرداني را به جامعه تقديم مي كند كه خود را وقف خدمت به اسلام و مسلمين كرده بودندو دشمنان خلق گروهي را شهيد نمودند كه براي مشورت در مصالح كشور گردهم آمده بودند.

ملت عزيز! اين كوردلان مدعي مجاهدت براي خلق گروهي را از خلق گرفتند كه از خدمتگزاران فعال وصديق خلق بودند.گيرم كه شما با شهيد بهشتي كه مظلوم زيست و مظلوم مرد و خار در چشم دشمنان اسلام و خصوص شما بود دشمني سرسختانه داشتيد،با بيش از 70 نفر بيگناه كه بسيارشان از بهترين خدمتگزاران خلق و مخالف سرسخت بادشمنان كشور و ملت بودند چه دشمني داشتيد؟جز آنكه شما با اسم خلق از دشمنان خلقو راه صاف كنان چپاولگران شرق وغرب مي باشيد. ما گرچه دوستان و عزيزان وفاداري را از دست داديم كه «أشداء علي الكفار رحماء بينهم»بودند و براي ملت مظلوم و نهادهاي انقلابي سدي استوار و شجره اي ثمربخش به شمار مي رفتند، لكن سيل خروشان خلق و امواج شكننده ملت با اتحاد واتكال به خداي بزرگ هركمبودي را جبران خواهد كرد.ملت ايران با اعتماد به قدرت لايزال قادر متعال همچون دريايي مواج به پيش مي رود و در مقابل ابرقدرت ها و تفاله هاي آنان با صفي مرصوص ايستاده است و شما درماندگان عاجز را كه در سوراخ ها خزيده ايد و نفس هاي آخر را مي كشيد به جهنم مي فرستد و خداوند بزرگ پشت وپناه اين كشور و ملت است.

اينجانب بار ديگر اين ضايعه عظيم را به حضور بقية ا... أرواحنا له الفدا و ملت هاي مظلوم جهان و ملت رزمنده ايران تبريك وتسليت عرض مي كنم. من با بازماندگان شريف و عزيز اين شهدا درغم وسوگ شريك و رحمت واسعه خداوند رحمان را براي اين مظلومان و صبر وشكيبائي را براي بازماندگان محترم آنان از درگاه خداوند متعال خواستارم.رحمت خدا و درود بي پايان ملت بر شهداي انقلاب از 15 خرداد 42 تا 7 تيرماه 60 و سلام و تحيت بر مظلومان جهان و مظلومان ايران در طول تاريخ.             

( روح ا... الموسوي الخميني  60/4/9 )


منبع :صحيفه نور/ جلد 7 

 

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه 09 تیر 1390 ساعت 05:04
 
مطالب بیشتر...
<< ابتدا < قبلی 21 22 23 بعدی > انتها >>