خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
زندگی نامه سردار شهید غلامرضا قبادی
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط مدیریت   
پنجشنبه 02 مهر 1388 ساعت 14:56

 

شهيد بزرگوار غلامرضا قبادي در سال هزار و سيصد و چهل در يک خانواده مسلمان و مذهبي ديده به جهان گشود .

با تحرکات امت اسلامي به رهبري امام امت غلامرضا که در سن شانزده سالگي و در مقطع دبيرستان بسر مي برد به صفوف انقلابيون مسلمان پيوست و بدليل محبوبيتش نقش مهمي را در لنگرود با ترتيب تظاهرات و راهپيمايها و تکثير و توزيع اعلاميه حضرت امام (رض) و تشويق و ترغيب دوستان و همکلاسان خود در منطقه ايفا نمود . غلامرضا قبادي در بين دوستان نمونه اي از الگوي تقوا، جوانمردي، قناعت، پرهيزکاري و در عين حال شجاع و دلاوري، که همه اوقاتش براي رضاي حضرت دوست سپري مي شد و همواره در خدمت نوجوانان و جوانان و همه اقشار جامعه بود و عجيب از کمک و خدمت به مردم لذت مي برد، چنان که گويا به آرامشي قارغ العاده دست يافته بود .

با پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي با به عضويت در آمدن بسيج سپاه بر دامنه فعاليتهايش سازماندهي بهتري بخشيد و با برپايي مجالس سخنراني و تشکيل انجمن اسلامي و برپايي کلاسهاي عقيدتي در هدايت و روشنگري جوانان و نوجوانان منطقه نقش ارزنده اي داشت . پس از اخذ ديپلم به عضويت رسمي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي لنگرود در آمد و در صفوف سبز پوشان سرخ قامت، نظام مقدس جمهوري اسلامي شبانه روز و در خدمت نظام به تکليف و اداي دين مشغول بود، ايشان در سپاه در پست هاي مختلف تلاش و کوششي خستگي ناپذير و فراگير داشت، مدتي مسئوليت تبليغات و مسئوليت پرسنلي و مسئول سازماندهي و قائم مقام فرماندهي و سپس فرماندهي بسيج سپاه لنگرود را بر عهده گرفت . با آغاز جنگ تحميلي دشمن بعثي بسوي مناطق جنگي شتافت و با تهور و بي باکي و شجاعت کم نظيرش موجب بالا بردن روحيه رزمنده گان اسلام مي شد و از کمترين فرصت ها بيشترين بهره را کسب فيض مي نمود و هيچگاه اوقاتش را بيهوده تلف ننمود و سرانجام در تاريخ 10/6/1365 اين رزمنده سرافراز اسلام در سحرگاهي سرد و زيبايي عمليات کربلاي 2 در حاج عمران برفراز قله هاي رفيع کدو بر اثر اصابت ترکش گلوله دشمن، دعوت حق را لبيک و در ديار جانان رحل اقامت افکند و سرافراز و سعادتمند به قافله سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين عليه السلام پيوست .