خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
سخنان امام خميني (ره) به مناسبت فتح خرمشهر PDF  | چاپ |  نامه الکترونیک
امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 
اخبار شهرستان بندرانزلی
نوشته شده توسط گروه بصائر   
سه شنبه 03 خرداد 1390 ساعت 13:11
  
 

بسم ا... الرحمن الرحيم

 

مبارك باد هزاران بار مبارك باد برشما عزيزان و نورچشمان اسلام اين فتح و نصر عظيم كه با توفيق الهي و ضايعات كم و غنايم بي پايان و هزاران اسير گمراه و مقتولين و آسيب ديدگان بدبخت كه با فريب و فشار صدام ، اين ابر جنايتكار به تباهي كشيده شدند.

سرافرازانه براي اسلام و ميهن عزيز افتخار ابدي هديه آورديد و مبارك باد بر فرماندهان قدرتمند كه فرماندهان چنان فداكاراني هستند كه ستاره درخشنده پيروزي آنان بر تارك تاريخ با نفح صدر نورافشاني خواهد كرد . مبارك باد به ملت عظيم الشأن ايران اين چنين فرزندان سلحشور جان بر كفي كه نام كشورشان را جاويد كردند ومبارك باد بر اسلام بزرگ اين متابعاتي كه در دو جبهه جنگ با دشمن باطني و دشمن ظاهري پيروزمندانه و سرافراز امتحان خويش را داده اند و براي اسلام سرافرازي آفريدند.

وهان اي فرزند قرآن كريم و نيروهاي ارتشي – سپاهي – بسيجي – ژاندارمري – شهرباني- عشاير و نيروهاي مردمي داوطلب وطن عزيز!

هشيار باشيد كه پيروزي هر چند عظيم وحيرت انگيز است شما را از ياد خداوند كه هنوز فتح در دست اوست غافل نكند و غرور فتح شما را بخود جلب نكند كه افتخار بزرگ و دامي خطرناك است.

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 03 خرداد 1390 ساعت 14:31