خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
اطلاعیه ها
فراخوان جهت همکاری در واحد خبر
نوشته شده توسط گروه تفحص رشت   
يكشنبه 05 دی 1389 ساعت 12:55

                                                              بسمه تعالي

واحد مركزي خبر تفحص _

به استحضار كليه ي عزيزان علاقه مند به  فعاليت در بخش خبري،  در رشت وساير شهرستان ها مي رساند به تعدادي نيرو  اعم از برادران و خواهران ،در واحد خبر جهت همكاري نيازمنديم.  

                                                                                                                          با تشكر

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 06 دی 1389 ساعت 18:55
 
بیانیه گروه تفحص در رابطه با اهانت به قرآن کریم
امتیاز کاربر: / 4
بدخوب 
نوشته شده توسط اسماعیلی   
دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 17:47


اعوذ بالله من الشيطان الرجيم

بسم الله الرحمن الرحيم

«ذلک الکتاب لا ريب فيه هدی للمتقين»

قرآن کريم کتاب آسمانی و پيام آور صلح برای بشريت است که از اعراب جاهلی، انسانهايی ساخت که توانستند تا قرنها منادی علم وايمان در جهان شوند و به قله های رفيع دانش دست يابند. اين عظمت ادامه داشت تا زمانی که فعل و قول مسلمانان مطابق با قرآن بود. دوران افول نيز زمانی بود که آنان از آموزه های الهی اين کتاب دور شدند.

در اين عصر با وقوع انقلاب اسلامی به رهبری ابرمردی که تمام معرفت را در اين کتاب هدايتگر می ديد و می فرمود: اگر قرآن نبود باب معرفت الله بسته بود الی الابد، موج بيداری در ميان ملل اسلامی تلاطم گرفت. اين موج در فلسطين و لبنان کار را به جايی رساند که فرزندان خمينی کبير با حداقل تجهيزات نظامی و حداکثر روحيه عدالت خواهی و ظلم ستيزی در برابر پنجمين ارتش جهان صف آرايی کردند و در نبردی سنگين توانستند هيمنه اين ارتش را بشکنند و نشان دهند که تنها ايمان به خداست که در تمامی کارها ميتواند مددکار انسان شود.

امروز موج اسلام خواهی در کشورهای اروپايی و آمريکا تا حدی رو به افزايش است که پيش بينی ها نشان از جعيت حداکثری مسلمانان در آينده ای نه چندان دور دارد تا شکوه و عظمت اسلامی را برای بشريت به ارمغان آورد. در اين ميان بازنده اصلی شبکه صهيونيسم جهانی است که امروز به شکل مسيحی همراه با صهيونيسم يهودی سعی در مهار اين موج عظيم دارد و اقدمات ذليلانه و مذبوحانه آنان نشان از دست و پا زدن برای نجات از ورطه ی هلاکت است اما تقدير الهی به گونه ی ديگريست که (و نريد ان نمن علی الذّين استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين) آری وارثان زمين مستضعفانند.
اقدامی که به تازگی در امريکا جهت مقابله با اين موج شروع شده نشان از آن است که اينان قصد دارند تا نور الهی را با دهان خاموش کنند که در پاسخ بايد گفت (یریدون ان یطفئو نورالله بافواههم ویابی الله الا ان یتم نوره ولوکره الکافرون )

آری آتش زدن قرآن نشان از حقارت و کوچکی آنان دارد و اين اقدامات سرعت نزول اين شبکه منفور را بيشتر می کند .

امروز ملت ما اين اقدام را از چشم اين شبکه ی شکست خورده می بيند که در رأس آن، رئيس جمهور امريکا و کشيش ها و سرسپردگان صهيونيسم مسيحی است .

گروه تفحص سیره عملی شهدای استان گیلان اين اقدام را محکوم و از مجامع و ملل اسلامی می خواهد تا با محکوم کردن اين جنايت هولناک سهمی در التيام اين زخم در دل تمام آزادگان جهان داشته باشند و اين اقدام بايد در کشور اسلامی مان نمود بيشتری پيدا کند .

والعاقبه للمتقين

گروه فرهنگی تفحص سیره عملی شهدای استان گیلان

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 08:54
 
<< ابتدا < قبلی 11 12 13 14 بعدی > انتها >>

صفحه 14 از 14