خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید مجید حیدرنژاد
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
جمعه 03 تیر 1390 ساعت 11:19

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

 

مجید حیدرنژاد فرزند محمدحسین سومین فرزند خانواده ای هفت نفره در تاریخ هجدهم فروردین ماه سال 1340 هجری شمسی در کوی شهیدرجایی بندرکیاشهر به دنیا آمد.

همزمان با دریافت مدرک دیپلم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و مجید وارد بسیج مستضعفین شد و به آموزش نیروهای دیگر پرداخت.با علاقه ای بسیاری که به امام خمینی(ره) داشت بسیار مخلصانه و با جدیت در بسیج فعالیت می نمود.دیگر کمتر به خانه می آمد و بیشتر وقت خود را صرف خدمت در سپاهع و بسیج می کرد .

بسیار کوشا و تلاشگر بود ، سعی می کرد کمک حال دیگران باشد ، در اوقات فراغت ورزش می کرد، بسیار مومن و با حیا بود .

با شروع جنگ تحمیلی مجید نیز همچون بسیاری دیگر از جوان های انقلابی دیگر با کسب اجازه از پدر عازم جبهه شد . منطقه کردستان جایی بود که مجید در سال های پرمخاطره اوایل انقلاب به آنجا اعزام شد.

سه ماه در منطقه عین خوش بود و در چند عملیات از جمله عملیات محرم به عنوان امدادگر شرکت داشت.

مادر شهید بسیار دوست داشت که پسرش ازدواج کند ، اما او در جواب این پیشنهاد مادر گفت : مادر شما که عروس داری ؛ من را با جعبه به خانه می آورند . مادر گفت : ما صبر و تحمل مصیبت را نداریم ، مجید پاسخ داد : حضرت زهرا چه کار کرد ؟ مادر گفت : آنها از خاندان پیامبر بودند ، با ما فرق دارند . مجید پاسخ داد : مادر جان ! ما نیز از امت همین خاندان هستیم.

سرانجام مجید حیدرنژاد در سن 21 سالگی و در تاریخ چهاردهم آبانماه سال 61 در منطقه عین خوش و در حالی که مسوولیت امدارسانی  را برعهده داشت ، شربت شیرین شهادت نوشید و به معبودش پیوست.

یادش گرامی و راحش پررهرو باد

           

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 14:00