خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
سلام ٌ علی آل یاسین | چاپ |  نامه الکترونیک
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط تفحص بندرانزلی   
شنبه 25 تیر 1390 ساعت 20:29

 

السلام علی شمس الظلام و بدر التمام

سلام و درود بر خورشید فروزان امامت که از پس ابر غیبت بر زوایای قلب شیفتگانش نور امید می افشاندو بر مظلومان و مستضعفان ، نوید رهائی می دهد و با طوفان قیامش منافقان و حیله گران و دغلبازان را از صحنه خارج کرده و مدعیان دروغین حقوق بشر را رسوا نموده و مظلومان و حق از دست داده گان را به حقوق حقه خود نایل خواهد ساخت .

 

السلام علی صاحب الصمصام و فلاق الهام

سلام و درود بر بزرگ انقلابی تاریخ بشریت که با انقلاب بی نظیرش ، بساط ستم و ستمگر را در جهان بر چیده و بر حکومتها و نظامهای باطل خاتمه داده و بیدادگران و ستم پیشگان را برای ابد در زباله دان تاریخ دفن نموده و پرچم عدالت و رحمت را بر بسیط زمین برافراشته و حکومت عدل را جایگزین حکومت جور خواهد نمود .

سلام و درود بر انبیاء و اولیائی که از ظهور و قیام و حکومت جهانی او نوید داده و انتظار قدوم مبارکش را به رهروانشان توصیه نموده اند.

سلام و درود بر رهروان و شیفتگان و دلباختگان او که یک لحظه از لحظات زندگی از یاد او غافل نبوده و برای رسیدن به وصال دلربایش از هر سعی و کوششی دریغ نمی ورزیده و افتخار زیارت او را با سلطنت بر زمین و زمان مبادله نمی کنند.

آنکه با ظهورش ، فجر نور شکافته و همه جا نور باران می شود. عدل و مساوات همه گیر شده و نابسامانی ها  در تمام محورهای فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و ... از میان خواهد رفت . جهل ها و ستمها رخت خواهد بست . عقل ها و دانش ها به کمال خواهد رسید ، زندگی ها با طراوت و انسانها با صفا خواهند شد .

آری وعده خدا حق است و تخلف ناپذیر !

آن روز فرا خواهد رسید که چهره ی درخشان او ، نمایان و با اشعه ی طلائی خود ظلمت غم افزای شب را از بین خواهد برد و آنان را که در تاریکی فساد و طغیان از هر گونه تحرک وامانده و گرفتار طوفان هولناک جرایم و جنایات و امواج خطرناک ظلم و ستم گردیده اند به ساحل نور و عدالت هدایت خواهد کرد .

آری سیطره ی حکومت و سلطنت او که بر مبنای عدل و صلح واقعی مبتنی است تمام شرق و غرب جهان را زیر نفوذ خواهد گرفت و تمام فاصله ها و مرزها را نابود و هرگونه اختلاف طبقاتی را محو و تمام انسانها را : شرقی و غربی ، آمریکایی و آفریقایی ، آسیایی و اروپایی ، سفید ، سیاه و سرخ ، همه و همه را زیر یک پرچم گردآورده و پیرو یک آیین ساخته و تمام نقاط عالم بانک روح افزای لا اله الا ا... و محمد رسول ا... را طنین انداز خواهد نمود و در میان تمام ملل و امم ، قانونی غیر از قانون مقدس اسلام به رسمیت نخواهد شناخت .1

و آنگاه که بانگ یا لثارات الحسین را می شنوی  و آن ندای خونخواهی امام حسین (ع) است . این جمله ، شعار یاوران حسین (ع) و شعار فرشتگانی است که کنار قبر او تا ظهور امام زمان (عج) می مانند  .

یا لثارات الحسین شعار حضرت مهدی (عج) است ؛ هنگام قیام برای انتقام خون شهدای کربلا . همچنین شعار یاوران شهادت طلب امام زمان (عج) است که آرزوی مرگ در راه خدا دارند ، که در قیام مختار هم همین شعار مطرح بود.2

 

 

 

منابع :

1-          شیفتگان حضرت مهدی (ع ) /  احمد قاضی زاهدی  

2-           فرهنگ الفبایی مهدویت موعودنامه /  مجتبی تونه ای

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 25 تیر 1390 ساعت 21:29