خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید سعید آلیانی
امتیاز کاربر: / 6
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رشت   
يكشنبه 31 ارديبهشت 1391 ساعت 21:05

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 وصیت نامه شهید سعید آلیانی

 

 بسم الله الرحمن الرحيم

 هر كسی كه ترا شناخت جان را چه كند

فرزند و عيال و خانمان  را چه كند

ديوانه كنی هر دو جهانش بخشی

ديوانه ی تو هر دو جهان را چه كند

بنام آنكه زندگی و مرگ را آفريد تا بيازمايدمان كه كدام يك از ما نيكو تر عمل می كنيم .

با درود بر رهبر كبير انقلاب نايب بر حق مهدی موعود، امام خمينی روحی له الفداء و سلام بر شهيدان و جانبازان انقلاب و بخصوص بر سالار شهيدان آن مولای گلو بريده ی تشنه لب.

 ای امت سلحشور اسلام، علم برافراشته انقلاب اسلامی را استوار و محكم حفظ نمائيد تا انشاءالله به فرماندهی روح الله در قدس عزيز شاهد برپائی  آن باشيم.

ای بپا دارندگان قسط ياری امام و پشتيباني از روحانيت اصيل و حفظ انقلاب در اين زمانه از اهم امور است پس مباد يك لحظه غفلت، كه مسئوليم پيش حق تعالی ، و بدانيد كه جنگ جنگ است و عزت و شرف ما هم درگرو اين جنگ است  پس پناه بر خدا از يك لحظه سهل انگاری.

و اما خانواده عزيزم از پدر و مادر تا برادران ، ای عزيزان بدانيد كه تقدير هر چه باشد همان خواهد شد و همه ی ما امانتی در اين جهان هستيم و رفتن از اين دنيا برای همه است اما يكی ديرتر و ديگری زودتر، اصل چگونه زندگی كردن و چگونه بودن است، پس بفكر باشيم كه عمرمان چگونه گذشت، برای آينده چه خواهيم كرد.

 ای عزيزان من، خدا را خدا را يك لحظه از ياد نبريم و كاری كنيم كه زندگيمان براساس دستورات خدا و پيغمبر باشد. نماز را يك آن سبك نگيريم و سعی كنيم كارمان فقط برای رضای خدا باشد هر چند در اين دنيا کسی ارزش آن را نداند.

پدر و مادر بزرگوارم خدا اجرتان دهد و خدا شما را با انبياء محشور نمايد كه برايم زحمتها كشيديد ولی من نتوانستم يك ذره از آن را جبران كنم، اجرتان پيش خداست و صبرتان مايه ی فزونی اجر، پس توكل كنيد بر خدايتعالی.

برادرانم (مسعود، مهرداد، تيرداد و مجيد و وحيد) يادتان باشد كه خدمتگذار اين انقلاب باشيد و خدمت كنيد به اسلام و اين انقلاب و مبادا گوش به حرف دشمنان ( حتي كسانی كه خود را خيرانديشتان می دانند) ندهيد و نماز را هميشه و حتماً بپا داريد و از خدا در كارها ياری بخواهيد و سعی كنيد در درس و كارتان با توكل به خدا پيشرفت كنيد كه در اين زمانه هر كس در هر كاری كه درست انجام دهد كمك به انقلاب و اسلام نموده و سعی كنيد كه از خادمان واقعی انقلاب باشيد سعی كنيد اوقات بيكاری خود را صرف مطالعه كتب اسلامی و خدمت در ارگانهای انقلابی نماييد.

 پس بيش از اين سفارش نميكنم. اميد دارم اين خواهشهای كوچك اما با اهميت مرا از ياد نبريد.

و اما دوستان عزيزم، آنانكه يار و همفكران در همه مواقع بودند، خدا توفيقتان دهد در كارهای خير و خدمت به انقلاب اميدوارم ما را از دعای خير فراموش نكنيد.

و اما در رابطه با خودم ،اول  اينكه نميخواهم هيچگونه عكس و پوستری برايم چاپ شود و در مراسم  از اهل منبری كه اهل حال بوده بخواهيد كه مصيبت کربلا نوحه ی سالار شهيدان حسين بن علی را بخواند.

 و ديگر اينكه با اموالم اعم از كتابخانه و ديگر وسائل  هرگونه كه خود صلاح می دانید رفتار كنيد و اگر از وسائل مربوط به سپاه در اختيار من است به برادرم مسعود بگوئيد كه آنها را تحويل دهد و سعی كنيد كه برای 9 تا 10 سالی كه نماز و روزه بر من واجب بوده برای همه ی آن نماز و روزه قضا توسط هر كس كه خود صلاح می دانيد انجام شود. حتماً و حتماً .

و اميدوارم از تمام دوستان و اقوام و آشنايان و خانواده ( اعم از پدر و مادر و مادربزرگ و برادرانم) كه اگر دينی به شما دارم و يا حقی از شما ضايع كردم و يا باعث اذيت و ناراضی شما  شدم مرا كه اینك دستم از همه جا كوتاه و فقط به دعای خير شما و شفاعت ائمه سلام الله عليه محتاجم حلال كنيد و از دعای خير فراموشم نكنيد.

در انتها شما را به خدا می سپارم و اميدوارم به عرايضم توجه كنيد و از مومنين و خانواده شهيد ابراهيم طلب دعای خير نمائيد.

اجرتان با خدا و صبرتان زياد و توفيقتان به خدمت برای انقلاب بيشتر.

و به عموهايم و ديگران كه دين زمانه خدمت به اين مردم و اين انقلاب از هر چيزي واجب تر است و شيرينی خدمت به انسانها بر طرف كننده ی ناراحتی ناشی از خستگی و كمبود و ناملايمات است.

خدايا ، خدايا تا انقلاب مهدی حتي كنار مهدی خمينی را نگه دار.

جنگ جنگ تا پيروزی

همه شما را به خدا ميسپارم.

بنده ی حقير و گنه كار و محتاج دعای خير شما و نوكر امام زمان ( اگر ما را به نوكری قبول داشته و سرباز ناچيز انقلاب)

سعيد آليانی، اعزامی از سپاه رشت

مورخ 4/12/64

روحش شاد و یادش گرامی و راهش پر رهرو

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 02 خرداد 1391 ساعت 12:45