خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید غلام رضا پارسی
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رشت   
سه شنبه 09 خرداد 1391 ساعت 12:04

 

 بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

وصيت نامه ی شهيد غلامرضا پارسی:

بنام رب , پروردگار عالميان, با درود و سلام به رهبر مستضعفان جهان و در هم كوبنده ستمگران. همان كه چون ابراهيم تبر بدست گرفت و بتان را شكست و همان كه با قدرت خدا و ياری ملت توانست دشنۀ نورانی اسلام را بر قلب سياه كفر فرو برد, تا از ظلمت نور آيد. نوری كه بر جان هر مسلمانی فرو نشست. و از بركت همين رهبريت بود كه جوانان ما راه حق را از باطل تشخيص داده و با اهريمن سياهی و تباهی ستيز كرده و آن را نابود كردند.
روی سخنم با شما جوانان است شما كه با ايثار خون خويش نهال انقلاب را بارور ساختيد و از آن نهال درخت تنومندی بعمل آورديد باز هم بايد اين انقلاب را ياری كنيد و پشتيبان آن باشيد. بايد برای به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام در سرتاسر جهان هستی دست در دست هم داده و با هم متحد شويد. اين آرزوی استكبار جهانی است كه شما را از هم جدا كند تا بتواند بر جهان سلطه يابد. سنگر نماز جمعه و بخصوص جبهه ها را خالي نگذاريد با خدا باشيد تا خدا نيز با شما باشد و شما را ياری كند. و اما از مادر مهربان و رنج كشيده ام می خواهم كه در سوگ من گريه نكرده و صبر پيشه كند تا باشد كه با اين عمل خويش تيری ديگر به پيكر خون آلود و زخمی استكبار فرود آورد. از پدر و برادران عزيزم می خواهم كه تا آخرين نفس انقلاب را ياری كرده و با انقلاب باشند تا روح شهدايی كه در راه انقلاب اسلامی و رضای خدا قدم گذاشته و مقام بزرگ شهادت نائل آمده اند را شاد كنند. دوست دارم خواهرم نيز زندگی بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار داده چون او زندگی كند تا در جهان آخرت سعادتمند شود.

یادش زنده و راهش پر رهرو باد

 

 

 


 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 09 خرداد 1391 ساعت 17:35