خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد الياس محمديان گورجي
امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 
معرفی شهدای شهرستان رودسر
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
يكشنبه 07 آبان 1391 ساعت 21:28

همه ملّت بايد قدر شهدا را بدانند.

مقام معظم رهبري

نام : الياس

نام خانوادگی : محمديان گورجي

نام پدر : جعفرعلي

محل تولد : گورج

تاریخ تولد : 1343/2/2

تاریخ شهادت : 1363/7/10

محل شهادت : ژريژه مريوان

یگان اعزامی : بسيج سپاه

وضعیت تأهل : مجرد

میزان تحصیلات : ديپلم

گلزار شهید : وادي رودسر

 

وصیت نامه شهید الیاس محمدیان

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

با درود و سلام به امام زمان و حجت  حق حضرت مهدی ( عج ) و نائب بر حقش خمینی کبیر و درود فراوان به خانواده شهدا که چشم و چراغ این ملت هستند و با عرض سلام به رزمندگان اسلام که در تمامی جبهه های حق علیه باطل اعم از ایران و لبنان و افغانستان و دیگر کشورهای مسلمان آگاهانه بر علیه ظلم وستم قیام کرده و انشاء الله موفق خواهند شد .

اولین وصیت بنده به ملت مسلمان و به دست آنها می رسد این است که دین اسلام در آغاز ظهور خود مظلوم بود و یک پیامبر و چند تن از اطرافیانش بودند با یک دنیا پر از کفر و شرک و لاجرم احتیاج به متحد بودن افراد مسلمان بود و همچنین بر اینکه بتواند مستحکم باشند محتاج به خون دادن بود .و عصر ما نیز چنین است که دین محمد ( ص ) است و این همه کفر و مفاسد آمریکا و شوروی جهانخوار و ابر جنایتهای گرفته  تا این نوکران حلقه به گوش مثل صدام و گروهکهای ملحد .

پس باید اتحاد داشت و با یک دست مشت به دهان همه اینها زد و این اتحاد دیگر بدست نمی آید مگر همه پیرو ولایت فقیه باشیم و همه رهرو راه امام باشیم و روحانیت در خط امام را دوست داشته باشیم و آنان را راهنما خودمان بدانیم .

وتنها سفارش بنده این است که نگذارید خون شهدا مثل بهشتی و رجائی و باهنر و امثال آنها پایمال شوند و حسین زمان ما را تنها نگذارید .

و اما پدر و مادر عزیزم : شمائی که مثل ابراهیم فرزندتان را به قربانگاه فرستادید از این به بعد دعا کنید که قربانی شما مورد قبول درگاه خداوند قرار بگیرد .

پدر ومادر مهربان هر چند که بنده فرزند خوبی برای شما نبودم و نتوانستم خواسته های شما را آنطور کهمیل شما بود برآورده سازم و چه کنم از دست بنده بیشتر بر نمی آید مرا ببخشید برایم طلب آمرزش از خدانمائید و دیگر سفارشم برایم گریه نکنید که از گریه شما دشمن شاد می شود من میدانم که شما میل ندارید دشمنان شما و اسلام شاد گردند .

برادران و خواهرانم : شما باید در محل الگو باشید زیرا مسئولیت شما زیادتر است و خواهرانم با حجابتان مشت محکمی بر ضد انقلاب بزنید پس چنین کاری بکنید که تا انقلاب پیروز شود .

و شما برادران باید سلاح به زمین افتاده مرا برداشته راهم که راه امام و خط امام بوده را ادامه بدهید و نگذارید سلاحم تنها بماند ، البته این کار فقط به جبهه آمدن نیست بلکه این یک کاری است که هم باید در سنگر مدرسه و یا کارخانه و مزرعه همه جا می توانید رسالت خودتان را به ثمر برسانید .

و سخنی به برادران بسیجی و سپاهی و سایر ارگانها که رسالت پاسداری را به عهده دارید و خلاصه برای خدا کار کنید و در آخر اینکه امام عزیزمان را تنها نگذارید .

دعای همیشگی : خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

آخرین به روز رسانی در شنبه 18 آذر 1391 ساعت 15:08