خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد ابوطالب مهدي زاده چافجيري
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
معرفی شهدای شهرستان رودسر
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
شنبه 13 آبان 1391 ساعت 08:14

ما در حقيقت، انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبرو و حيثيت را از بركت خون پاك شهداي عزيزمان داريم.

مقام معظم رهبري

نام : ابوطالب

نام خانوادگی : مهدي زاده چافجيري

نام پدر : علي حسين

محل تولد : چافجير

تاریخ تولد : 1339/4/1

تاریخ شهادت : 1363/2/8

محل شهادت : مريوان

یگان اعزامی : سپاه

وضعیت تأهل : متاهل

میزان تحصیلات : چهارم نظري

گلزار شهید : وادي رودسر

 

وصیت نامه شهید ابوطالب مهدی زاده

بنام خداوند شهید پرور

وصیت بنده کوچک خدا ابوطالب مهدی زاده 8/10/1359

والذین هاجروا فی سبیل الله ثم قتلوا او ماتوا لیرزقنهم الله رزقا حسنا و ان الله لهو خیر الرازقین .

کسانیکه در راه خدا هجرت آغاز کنند پس کشته شوند یا بمیرندخداوند انان را رزق نیکو خواهد داد بدرستیکه خدا بهترین  روزی دهنده گان است .

درود و سلام بر شهیدان و سلام بر پدران و مادران و بر مردمی که جوانان شایسته خود را در این جنگ تحمیلی به میدان فرستادند ، درود خدا و امامان بر شما باد .

اینجانب ابوطالب مهدی زاده به فرمان امام بت شکن زمان خود به جبهه رفتم همراه با یک عده از برادران خودمان تا خواستیم دین خود را بر این ملت محروم و شهید داده ادا کرده باشیم ..

آری ای مردم همانطوری که هر برادری در راه دین اسلام شهید شده است هر کدام پیامی دارند و آن پیام این است که راه آنان را دنبال کنیم راهی که خدا و امام به آن طریق ما را هدایت و ارشاد می کنند نگذارید خون این شهیدان به هدر رود ، نگذارید که دل امام خمینی شکسته شود ، پس ای مردم از خواب غفلت بیدار شوید زیرا الان موقع جهاد با کفار است ، البته کفار اینجا به سر سپرده های رژیم صدامی مصداق پیدا می کند .

امت حزب الله آگاه باشید این صدام کافر ستون پنجم خود را در شهرها فرستاده تا اغتشاش به پا کنند و بگویند که انقلاب نشده ، بیدار و هوشیار باشید خدای ناخواسته با این نوع کارها یک مرتبه دل امام عزیز را نشکنید چون خداوند شما را به عذاب دردناک دچار خواهد کرد .

من یک مسلمان و یک رزمنده مذهبی هستم و وابسته به هیچ حزبی هم نیستم ، فقط من راه امام عزیز که همان راه خدا و راه قرآن است دنبال می کنم تا سر جان بر این عهد خود وفا خواهم نمود .

ای مردم آگاه و بیدار با همدیگر در یک سو حرکت کنید نگذارید که رهبر کبیر ناراحت شوند چون خدا با اوست و شما را به عذاب الهی دچار خواهد کرد زیرا خداوند بر تمام اعمال ما ناظر است .

و انذر الناس یوم یاتیهم العذاب فیقول الذین ظلموا ربنا أخرنا الی اجل قریب نجب دعوتک و نتبع الرسلاولم تکونوا اقسمتم من قبل ما لکم من زوال . ( ابراهیم آیه  43 )

ای برادران و خواهران کمتر توی صفها و چیزهای دیگر بایستید چون ما انقلابمان زیر بنایش بر پایه های مکتب استوار است و مکتبی بوده است که برای مسائل مادی و دنیوی شما اینکارها را می کنید و گروه های چپ و وابسته می گویند انقلابی نشده ، آخر مردم ، تا کی باید این مسئله توجیه شود که امام از پاریس آمده باید نفت یا چیز دیگر به ما بدهد نه ، نه به خدا آمده مکتب خویش یعنی مکتب قرآن را توسعه بدهد و انقلاب را صادر کند بالاخره مواظب باشید که انقلاب اسلامی در خطر است .

خواهشمندم که امام عزیزمان را در این برهه از زمان تنها نگذارید زیرا پیام شهیدان این است .

  و در اینجا سخنی با خانواده ام با پدر ومادر و برادران عزیزم ، انشاء الله برادران عزیز از من راضی هستید چون بعضی از حرفهای شما را گوش نمیدادم انشاء الله مرا می بخشید چون برادر کوچکتان بودم و خودتان می دانید که چقدر دوستتان داشتم و حال که به جبهه آمدم و به امید پروردگار منان موفق شدم برادر جان می خواهم به مامان و آقای عزیزم بگویی که آن راهی را انتخاب کردم  راه حسین ( ع ) بود . راهی که امام از آن صحبت فرمود به انها ( پدر و مادر عزیزم ) بگویید که ناراحت نباشید و گریه نکنید چون ناراحتی انها مرا از آن راهی که رفته ام در آخرت پیش امامان معصوم خجلم  میکند ، برادران عزیزم شما معلم هستید و می توانید الگویی برای محصل شوید و با ارشاد انها انشاء الله به راه امام که همان راه صراط مستقیم است بروند و نگذارید گروهک های چپ رو به مدارس نفوذ کند و هدف خودش را بر آنها غالب کند انشاء الله در این راه موفق و پیروز می شوید

.

خواهران عزیزم و عروس عزیزم  انشاء الله از من راضی هستید و اگر می توانید مردم را به راه راست ارشاد کنید که راه امام راه خداست بروند ، وگرنه عذاب خدا بر آنها نازل می شود .

در خاتمه ارزوی من این است که این مردم کمتر برای چیزهای مادی به سر و کله یکدیگر بزنند چون می دانم قلب امام عزیزمان ناراحت می شود .

ای امت حزب الله نگذارید خون تک تک شهیدان پایمال شود ، درود بر خمینی .

خداحافظ مادر ، پدر ، خواهران و برادران عزیزم و عروس خانم ، باشد که راه امام خمینی را دنبال کنید .

ابوطالب مهدی زاده 8/10/59

شهیدم من شهیدم من  به کام خود رسیدم من

خداحافظ ایا مادر  نمی بینم تو را دیگر

منم سرباز روح الله که پیوستم به جندالله

به سوی ارتش الله  روان گشتم ایا مادر

ببین مادر کفن پوشم  تفنگم بر سر دوشم

بیا مادر در آغوشم  حلالم کن دم آخر

شهید طالب مهدی زاده

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 14 آذر 1391 ساعت 21:37