خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد محمد تقي ناصحي رودسري
امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 
معرفی شهدای شهرستان رودسر
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
شنبه 13 آبان 1391 ساعت 09:12

شهيدان در راه خدا، روز به روز در چشم اهل دل و در متن تاريخ ما، برجسته تر و درخشانتر مي گردد.

مقام معظم رهبري

نام : محمدتقي

نام خانوادگی : ناصحي رودسري

نام پدر : محمد

محل تولد : رودسر

تاریخ تولد : 1342/1/20

تاریخ شهادت : 1361/2/10

محل شهادت : خرمشهر

یگان اعزامی : بسيج سپاه

وضعیت تأهل : مجرد

میزان تحصیلات : سوم نظري

گلزار شهید : وادي رودسر

 

وصيت نامه شهيد محمد تقي ناصحي

بسم الله الرحمن الرحيم

بنام ياري دهنده شهيدان

سلام ، اميدوارم از درگاه خالق لايزال آن خلقت كننده جميع موجودات اعم از جن و انسآن خدايي كه قدرت مافوق همه قدرتهاست شما برادران را از گزند حوادث ارضي و سمائي محفوظ و مصون بدارد .

از خداي توانا مي خواهم كه شما برادران و خواهران را در تمام دوران زندگي موفق و مويد و پيروز نگه دارد .

برادران عزيز و خواهران عزيز ، همانطوري كه مشاهده كرديد يك عده از جوانان نوراني ، همچون ابوذر وار با ايمان لايزال همچون كوه استوار و مقاوم هستند و يك عده پيرمرداني در سن 70 تا 80 ساله اي هستند مثل حبيب ابن مظاهر كه در جبهه ديده مي شوند همان حبيبي كه 80 سال از عمر او گذشته بود و يك روزي با همسر خود مشغول غذا خوردن بود و قاصد حسيني سيدالشهداء زهرا رسيده بود و آنگاه حبيب را به جهاد دعوت كرد حبيب هم با عشق تمام نداي امام را لبيك گفت ، باز هم تاريخ ( برادر و خواهر ) دوباره تكرار شد كه اين پيرمردان به نداي حسين زمان خميني بت شكن لبيك گفتند .

برادران و خواهران من ، اين دنيا محل گذر است انسان هر آن مردني است ، پس چه خوب است مرگ در بستر و رختخواب نباشد . گرچه مومنی که در رختخواب به نیت الله بمیرد شهید است ولی آدم نمیرد بهتر است ، اگر خداوند لازم دانسته که شهادت را نصیب من گردد دو پیام به خانواده ام و آشنایان بعد از شهادتم دارم یکی اینکه شما نگذارید وابستگانم و برادران من گریه کنند ، چون دشمنان از گریه کردن ایشان خوشحال می شوند .

دیگر پیامم این است به خانواده ام بگوئید که لباس سیاه ن÷وشند چون برای شهید مرگ نیست ، بلکه زنده اند و در پیشگاه خداوند بزرگ روزی می طلبند .

والسلام

محمد تقی ناصحی

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 14 آذر 1391 ساعت 21:39