خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید منصور ندیمی لشکاجانی
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 08:27

شهیدان عزیز ما گشایندگان آن راهی هستند که همه ما باید پیمودن آن را بر خود هموار کنیم .( مقام معظم رهبری )

 

نام : منصور

نام خانوادگی :ندیمی لشکاجانی

نام پدر : آیت الله

محل تولد : لشکاجان

تاریخ تولد : 1343/5/20

تاریخ شهادت : 1361/2/10

محل شهادت : جبهه طراح

یگان اعزامی : بسیج سپاه

وضعیت تأهل : مجرد

میزان تحصیلات : اول نظری

گلزار شهید : لشکاجان علیا

 

وصيت نامه شهيد منصور نديمي

بسم رب الشهدا

بسم الله الرحمن الرحيم

وظيفه هر فرد مسلماني است كه در مقابل تجاوزات بيگانه كه به ميهن و دينش نموده است دفاع كند و از آنجايي كه خود را يك فرد مسلمان يافتم دفاع از اسلام و ميهن عزيز را يك وظيفه شرعي و اسلامي دانستم و به جبهه هاي جنگ آمدم تا دست تمام غارتگران روس و انگليس و آمريكا و غيره ذلك را از سرزمين مسلمين جهان كوتاه كنم .

و ما از امام خميني تشكر مي كنيم كه ما را از منجلاب فساد نجات داده و هدايتمان نمود و لازم نمي دانيم كه كسي از ما تشكر كند چرا كه ما جنگ با كفر را يك وظيفه شرعي دانسته و از رهبرمان تشكر مي نماييم .

خداوند انشاء الله ملت ما را از ارشادات ايشان بهره مند نمايد و سايه روحانيت را از مملكت ما كوتاه نفرمايد ، اين منافقان كوردل را كه از كفار صدر اسلام خونخوارترند نابود سازد .

انشاء الله مكتب ما با همت مسلمين دست خون آشام غرب و شرق را از سر كشورهاي اسلامي كوتاه كرده و راه را براي رسيدن به سرزمين مقدس جهان قدس هموار سازد و من به طور يقين چنين روزي را مي بينم .

خدايا تو خود گواهي كه من براي ياري دادن به دين مقدست جان بر كف  نهاده و به اين آيه كه  " ادعوني استجب لكم " لبيك گفته ، باشد كه تو مرا ياري دهي.

تقاضا دارم پس از شهادتم به حال من نگرييد و به هم تبريك بگوييد و هيچ ناراحتي به خود راه ندهيد كه من در آخرت سرافراز باشم .

و وصيت من بعد از مرگم اين است كه مرا در محل خودم لشكاجان دفن كنيد و اين را بدانيد كه اگر شهيد شدم امام حسين را مي بينم و اگر زنده ماندم قبر او را مي بينم .

لباسهاي مرا به فقيران بدهيد و كتابهاي مرا به كتابخانه لشكاجان عليا بسپاريد تا استفاده كنند و ديگر وسايلم را بفروشيد و به بينوايان انفاق كنيد .

يار و ياور شما  منصور

20 / 1 1361

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 10:51