خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید سید محمد یزدانی
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رشت   
يكشنبه 21 آبان 1391 ساعت 16:57

 بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

  وصیت نامه شهید سید محمد یزدانی

« بسم الله الرحمن الرحيم »

يا اَيُّهَا الَّذين آمنُوا اِن تَنصُرُو اللهَ يَنصُرُکُم و يُثَبِّت اَقدامَکُم 

« سوره محمّد - آيه 8 »

... ای مؤمنان ! اگر خدا را ياری کنيد، شما را ياری خواهد کرد و قدمهايتان را استوار خواهد نمود ...

 

بنام نامي آقا امام زمان ولي عصر (عج) و نايب بر حقش حسين زمان امام امت خميني روح الله و با سلام به تمامي شهيدان گلگون کفن اسلام از صدر اسلام تا شهدا انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي که بوسيله کافران و منافقان کوردل در جلد يک وحشي ديوانه (صدام) بر ملت و کشور مظلوم ما تحميل شد و خونهاي نابحق جوانان ما را به زمين ريخت و بدون هيچ دليلي جوانهاي ما را شهيد کرد و هيچ کس نيست که فرياد برآورد بِاَيِّ ذنبهٍ قُتِلَت به کدامين گناه کشته شده اند.

اينجانب حقير که لياقت يافتم در جهاد با کافران بعثي شرکت کنم و شايد در اين راه کشته شوم و ان شاء ا... در روز قيامت با ياران امام حسين (ع) محشور شوم. وصيت نامه ام را ابتدا با چند سفارش کوتاه که ذيلاً آورده خواهد شد متذکر مي شوم. (5 سفارش به ياد پنج تن آل عبا بتوانيم براي اسلام مفيد بوده و تمام نيروي خود را براي اسلام وقف کنيم.)

1- در نماز جماعت و جمعه شرکت کنيد.

2- براي به ثمر رسيدن ارزشهاي والاي انقلاب خود را يک فرد خدمتگزار براي انقلاب و مردم رنج ديده به حساب آوريد.

3- کمک کردن به افراد مظلوم را يکي از کارهاي روزمره خود قرار دهيد.

4- هيچ وقت خدا را فراموش نکنيد و هميشه در همه کارها خدا را شاهد و ناظر کارهاي خود بدانيد.

5- مردم را هيچ وقت اذيت نکنيد تا حق الناس، خداي نکرده به گردن شما نافتد.

خداوندا من تو را شاهد مي گيرم که خود من بطور بايد و شايد گفته هاي بالا را عمل نکردم ولي مثل يک درس داده شده بمن آن را با قلم که حتي ياراي نوشتن سخنان بزرگان را ندارد براي اين مردم به رشته تحرير آورده ام. همانطوري که زکوة دانش نشر آن است من هم به نوبه خود قدم کوچکي همچون قطره اي بر اين درياي ژرف برداشته باشم و خيالم از اين جهت آسوده باشد هر چند من حقير شاگرد اين مردم هستم ولي همانطور که در بالا گفته شد امروز دارم درسم را به عنوان يک شاگرد براي معلم خود (مردم) بازگو مي کنم.

خفتگان را خبر از عالم بيداری نيست                     تا غمت پيش نيايد غم مردم نخوری       

چند سفارش هم برای خانواده عزيزم دارم :

1- مادر عزيزم که تو را از جانم بيشتر دوست دارم و هميشه از خداوند مي خواهم که دعاي خير مادران را براي فرزندانشان هديه کند و اين بنده حقير را هم از دعاي خير مادرم دور نگرداند.

مادر من، ثابت و مقاوم بمان و نيشخند مردم ناعقل و جاهل را نخور و فقط از خداي خود بخواه تا بتواند تو را در مقابل اين جملات موزيانه صبر و قدمهايت را در راه آن ثابت قدم کند (بوالله سوگند که آنها « مردم ناعقل » در روز قيامت بايد جواب اين نيشخندها را بدهند) مادر جان با چه قلمي و با چه جوهري مي توانم زحمات تو را قدرداني کنم ولي فقط اين را مي توانم به تو نويد دهم و از خداوند باري تعالي مي خواهم که تو را با مادر جدمان حسين محشور بفرمايد.

2- خوب پدر مهربانم با کدامين کلمه شايسته که در خور مقام والاي تو باشد مي توانم تو را سپاس بگويم زيرا تو همانند يک استاد الفباي زندگي و اسلام را به من آموختي و من هم با ياد گرفتن اين الفبا خود را آماده ساختم تا در اين آزمايش بزرگ سربلند شوم. پس اي پدرم (خصوصاً مادر عزيز من) مواظب خودتان از هر جهت باشيد تا خداي نکرده دشمنان اسلام بوسيله شماها بتواند سوء استفاده کند و خداي نکرده نکند حرفي بزنيد تا براي ضد انقلاب تغذيه خوبي باشد.

3- و تو اي خواهرم زينب و سلاح تو حجاب و جهادتان پرورش کودکان و ساختن جوانها براي آينده کشور باشد. هيچ وقت از حقايق اسلام دور نشويد زيرا گمراهي بلاي خطرناکي است که دشمنان به هر وسيله اي مي خواهند  آن را وارد شما بکند و به شما ضربه وارد سازند تا آنجا که در توان داريد زندگي ائمه را سرمشق همه کارها قرار دهيد و بچه هايتان را با نماز، قرآن، روزه ، ... آشنا سازيد.

4- و شما برادران من، شما بايد در غياب من بکوشيد که به اسلام عزيز خدمت کنيد و براي ديگران الگو و نمونه باشيد مسجد را به عنوان خانه اول خود حفظ کنيد و اين گوهر گرانبها را با رفتن خود پر کنيد و بدانيد که اين مساجد هستند که انسان را از تمام پليدها دور مي کند و انسان را مثل يک انسان تربيت کرده و آن را يک خدمتگزار جامعه ببار مي آورد.

5- وصيت آخرم خطاب به تمام آشنايان و دوستان و همسايگان مي باشد برايم در درجه اول دعا کنيد تا خداوند ما را بيامرزد و اگر هر خطايي از من سر زده آن را به حساب نادانيم بگذاريد و مرا ببخشيد تا خداوند هم از شما درگذرد و به عنوان يک پسر حقير شما و يا يک برادر کوچکتان شما را دعوت مي کنم به يک زندگي آزاد اسلام گونه و تا مي توانيد به اسلام خدمت کنيد و در مساجد و نماز جمعه شرکت کنيد.

سيد محمد يزدانی

« به اميد پيروزي اسلام بر کفر جهاني »

65/2/3 برابر با 13 شعبان 1406

 

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 21 آبان 1391 ساعت 18:38