خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید جلال درود
امتیاز کاربر: / 5
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:40

وصیت نامه شهید جلال درود

ز آب چشمه خون تا وضو کرد        دم آخر شهادت آرزو کرد

برفت از پیش ما آن یار عاشق         از آن پس با خدایش گفتگو کرد

 

بسم رب الشهداء والصدقین

با سلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود و نائب برحقش امام خمینی و امت ایثارگرش حزب الله و با سلام بر یاران با وفای امام که تمام دشمنان اسلام از شنیدن اسمشان می لرزند و سلام بر رزمندگان سلحشور جبهه های حق علیه باطل که هر لحظه و هر دم این عزیزان رنگ و بوی جبهه ها را عوض می کنند و با سلام بر همه انسانهایی که یکه راهشان راه اسلام و خطشان خط امام عزیز است و با سلام بر شهیدان گمنام ف همان شهدایی که یاد و خاطره پاکشان در دلهای یاران است .

سلام بر شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی که با خون سرخ خود زمین ایران اسلامی را سیراب کرده اند و سلام بر شهیدان حزب الله رودسر به خصوص دوستم و برادرم علی غمگسار که با شنیدن شهادتش دلم آتش گرفت .

ای علی واقعا چه دوست خوبی بودی  اما قدر تو را ندانستم ، به یاد صحبتهایی که می کردی و نوحه هایی که می خواندی هر کس با شنیدنش دلش به لرزه در می آمد ، علی جان روزهایی که با هم به خیابان می رفتیم و با تو در شهر قدم می زدم و صحبتهای دلنشین تو دلم را به خدا نزدیکتر می کرد .

سخنم را از آنجا اغاز می کنم که در جهان انسانهایی هستند که انسانهای دیگر را زیر سلطه خود نگه می دارند و دولتهایی هستند که ملت های دیگر را زیر سلطه خود می گیرند و هر کاری که دلشان می خواهد در مورد آنها می کنند و هزاران ظلم بر آنها می آورند تا به اهداف شومشان برسند و ملت به پا خواسته ایران که انقلابی پرشور به وجود آورد و همه ملتهای مستضعف امیدشان به این انقلاب است میرود تا آزاد زیستن را به تمامی انسانهای روی زمین بفهماند و بگوید که این جهان یک جهان خالی است و باید از این جهان استفاده کرد برای آخرت خود نه اینکه با زندگی خودمان را مشغول کنیم .

زندگی چیست که همه اهل عالم برایش سر تعظیم فرود می آورند و خود را فقط با زندگی خوش زنده می بینند و از برای زندگی خوش ظلمها و بیدادها می کنند تا همه مظلومین در برابرشان سر تعظیم فرود بیاورند .

ولی در میان مردم ستمدیده مردمانی از خاندان پیامبر عظیم الشان اسلام و پیروان ائمه اطهار بلند می شوند تا حق مظلوم را از ظالم بگیرند و مردم را به راه فلاح و رستگاری هدایت می کنند و در برابر شاه ظالم می ایستند و او را شکست می دهند و سلطنت دوهزار ساله طاغوت را از بین می برند و در همین میان آمریکا همه منافع خود را از دست می دهد و خوف این داشت که حکومت اسلامی در همه کشورها تداوم یابد و ضربه محکمتری بخورد . بناچار پس از توطئه های وسیع سر انجام به مزدور خود در منطقه یعنی صدام و حزب بعث کافر دستور داد که به ایران حمله کند و در اول جنگ حزب بعث بیشتر مناطق جنوب و غرب ایران را در دست داشت . ولی با اخلاص و ایثار امت سلحشور و رزمندگان اسلام همه اینها به عقب زده شدند .

و ای مردم من هم به نوبه خود بر خود واجب دانستم که در مقابل این اجانب بایستم و با ظلم و جور مبارزه کنم و آگاهانه به این مسیر گام برداشتم .

سلام بر حسین کسی که حق را با خون خود جایگزین باطل کرد .ای حسین اینهمه جان نثاریها به خاطر خداست . بنگر این رزمندگان جبهه حق را و در جبهه آنان را یاری کن .

ای حسین این رزمندگان در جبهه ها فقط برای رضای خدا و بر پا ساختن اسلام در جهان در جبهه بر دشمن میتازند و ای حسین این رزمندگان خود را یاور تو در کربلای ایران می دانند .

ایشان می ایند به سوی تو گرچه در کربلای تو نبودند تا تو را یاری کنند و پرچم لا اله الا الله تو را بدست گیرند و به ندای هل من ناصر تو لبیک گویند و حال به ندای پیر جماران رهبر بیدار اسلام کوبنده ظلم و ستم ، خمینی لبیک گفتند .

یا حسین مظلوم عزیزان را یاری بفرما

جلال درود