خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید رضا ربانی لشکاجانی
امتیاز کاربر: / 3
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:43

وصیت نامه شهید رضا ربانی

اذا جاء نصر الله والفتح و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا فسبح بحمد ربک و استغفره انه کان توابا .

پیامبر اکرم : افضل الاعمال الجهاد فی سبیل الله  ، بهترین اعمال پیکار در راه خداست .

براستی که شهادت چه فیض الهی است که پروردگار به انسانها مرحمت فرموده است .

با سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلام برشهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران و بخصوص شهدای جنگ تحمیلی عراق به ایران آخرین وصیت خودم را که همان وصیت نامه می باشددر یک تکه کاغذ سفید بعرض پدر و مادرو اشنایان گرامی خودم می نویسم . وما نیز به مصداق سوره شریفه فتح به اذن خداوند به دین اسلام تسلیم کردیم .

خدایا تو خود شاهدی که با تمام بار سنگین گناهان تمامی تلاشم را بکار میبرم تا در جهت رضای تو حرکت کنم حال نیز که به جبهه پا می گذارم فقط به این امید است که با ریختن خون ناچیز خود گناهانم آمرزیده شود و انکه شهادت که یکی از آرزوهای دیرینه خودم بود به ان فیض الهی خودم رسیدم ( شهادت ) مرگ دلخواهی است که مجاهد با همه شعور و منطق و آگاهی که درد خود انتخاب می کند .

هنگام غروب وقت نماز است تمام گروه ها به خط مقدم رفته اند و چندی از برادران باقی مانده ایم که مهیای رفتن می شویم بدین لحاظ سخن را باید کوتاه کرد زیرا برای نوشتن وصیت نامه خویش یعنی انجام یک امر واجب بیش از چند لحظه دیگر وقت نیست .

پدر ومادر عزیزم و خواهر و برادر کوچولوم وقتی که من شهید شدم برایم هیچ ناراحت نشوید چون شما باید افتخار کنید که پسر شما مشتاقانه به پیشگاه خداوند شتافته است ، و در موقع تشییع جنازه ام گل و گلاب بپاشید . باز دوباره می گویم که برایم گریه نکنید و اگر گریه کردید فقط برای خوشحال شما باشد .

و اما پدر و مادر مهربانم و عزیزم و خواهران خوب و برادر کوچولویم از خداوند متعال برای شما صبر مسئلت مینمایم و امیدوارم که الطاف خفیه الهی هر چه بیشتر نصیب شما گردد .

پدر ومادر و خواهرم از شما می خواهم که در شبهای جمعه در مسجد گیلاکجان برایم دعا کنید و بار سنگین گناهانم اجازه نمی دهد پیامی برای شما بنویسم .

انشاءالله که قطره خون ناچیزم روشنی راهتان گردد .