خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید حمیدرضا تاری
امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:47

وصیت نامه شهید حمید رضا تاری

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند بخشنده مهربان

تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

آنهایی که شهید شده اند مپندارید که مرده اند ، بلکه زنده اند و بر اعمال شما نظارت می کنند .

من حمید رضا تاری فرزند قاسم دارنده شماره 196 وصیت نامه خود را در اینجا که میخواهیم به جبهه اعزام بشویم می نویسم من وصیت چندانی ندارم فکر کنم مقداری پول در بانک دارم که از این پول بیست تومان آن را به پسر عمویم جواد بدهید و بقیه را به جنگ زدگان بدهید .

از مادرم می خواهم که مرا حلال کند و مرا ببخشد و به خاطر مرگ من گریه نکند و به خاطر آنهایی گریه کند که حتی جسدشان برای  پدر ومادرشان فرستاده نشده است گریه کند .

و از پدرم می خواهم که گناهان مرا ببخشد و از من راضی باشد .

و از برادرم رضا می خواهم که پشتیبان این انقلاب باشند و از تمام برادران و خواهرانم می خواهم که فرزندان خود را طوری تربیت کنند که سرباز اسلام و امام زمان باشند .

از برادرم رمضان می خواهم  که سلام مرا به تمام برادران حزب و بسیج برساند و از او به خاطر اینکه راه شهادت را به من آموخت تشکر می کنم و اجر آن با خدا باشد .

واز تمام فامیل و کسانی که این وصیت نامه مرا می شنوند می خواهم که پشتیبان انقلاب باشند و راه خون شهیدان را ادامه دهند و نگذارند که خون آنها بر باد برود .

پشتیبان امام باشید .

از راه دور همه شما را می بوسم .

برادر کوچک شما     حمیدرضا تاری

والسلام

29 / 12 /  1360