خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید غفار پیشگاه رودسری
امتیاز کاربر: / 5
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:48

وصیت نامه شهید غفار پیشگاه رودسری

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر یگانه پیغمبر خاتم حضرت محمد ( ص )  و آن فاتح خیبر امیر المومنین علی ( ع ) تا دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت مهدی ( عج ) و نائب او امام خمینی تا انانکه در راه خدا شهید شدند ، مپندارید که مرده اند و نزد خدایشان روزی می خورند  ( قرآن کریم )

بار الهی از تو خواهانم این ملت غیور و مسلمان و انقلابی و اسلامیمان را به رهبری نائب بر حق امام زمان پیروز گردان و پرچم اسلام در سراسر جهان برافراشته دار و نمونه ای از حکومت علی ( ع ) را در این کشور اسلامی حاکم گردان .

خدایا مستضعفین را بر مستکبران پیروز گردان .

خدایا من هر چه در زندگی خود از تو خواستم  به من دادی افسوس که من یک جان بیشتر ندارم که در راه نائب امام زمان ولی عصر که در راه اسلام و حق و عدالت هدیه کنم .

خدایا حتی شهادت در راه تو را از من دریغ ننمودی، من چگونه شکر این همه نعمت به جای آورم آنقدر در رکاب مسلمین می جنگم که آخرین قطره خونم بر زمین حق بریزد .

چگونه مولایم حسین ( ع ) در کربلا در راه خدا در میدان نبرد و علی ( ع ) در محراب عبادت و علی اکبر حسین در راه پدر و تحقق اسلام با هدف شهید شدند .

در این مرحله از زمان انسان متعهد باید تصمیم نهایی خویش را اتخاذ کند یا درجه والای شهادت و یا ذلت و خواری . که در این میان من اولی را انتخاب می کنم امیدوارم بتوانم با انتخاب این راه در راه خدا جهاد کنم .

براور سر ز خاک دمی ای شهید عشق    

رحمی نما بر دل و بر جان خسته ای

ای نور چشم و قوت دل و رو و جسم

از ما چرا توشه الفت گسسته ای

ما را اسیر و تو بخاک زهر درد رسته ایی

من آنچنان وصیتی ندارم  که بخواهم بنویسم من از خدای تبارک و تعالی می خواهم که تا تمام گناهان مرا نبخشیده است من را به شهادت نرساند ، که به خاطر تو و رضای تو از این دنیا بریده ام راه خود را انتخاب کرده ام .

ای انقلاب عزیز ما سیراب شو از خون ما و به ایستادگیت ادامه بده ، بجوشید واز خون ما به تداوم انقلاب ادامه دهید .ای اسلامیان بخروشید و به رهبری بزرگ ، پرچم اسلام  را در سراسر جهان برپا کنید ، هدف من از این انقلاب پیروزی اسلام است و تا موقعی که پرچم لا اله الا الله افراشته شود و محمد رسول الله بر تمام جهان طنین افکند تا آخرین قطره خونم بر علیه کافران مبارزه خواهم کرد .

اگر صد پاره تن گردیم به راه حزب الله          نخواهیم دست بیعت را جدا سازیم ز روح الله

اگر خمپاره دشمن جدا سازد تن ما را            نخواهیم دست بیعت را جدا سازیم ز روح الله

پدران و مادران از رفتن فرزندانتان در جبهه های نبرد حق علیه باطل جلوگیری نکنید که فردای قیامت در محضر زینب ( س ) خجل باشید . پدران و مادران وقتی فرزندانتان ار به میدان نبرد روانه کردید منتظر آنها و جنازه هایشان نباشید که مادر وهب می گفت : که من سری را که در راه خدا داده ام پس نمی گیرم .

برادران استغفار و دعا و نیایش کنید چونکه بهترین درمان برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و مواظب باشید که دشمنان بین شما تفرقه نیندازند و حضور خود را در جبهه ها گسترش دهید و آنانکه در جبهه ها هستند را یاری کنید. در امام بیشتر دقیق شوید و عظمت او رابیشتر بیابید وقتی پیدا کردید او را یک لحظه تنها نگذارید او را دیدبان قرار دهید و خود را مطیع او سازید .

اگر فیض شهادت نصیبم شد آنهایی که با امام خمینی و پیروان ان حضرت و خط سرخ توحید او نباشند و ولایت او را قبول ندارند خوش ندارم بر من بگریند و بر سر جنازه ام حاضر شوند اما باشد که دعای خیر شهداء و مومنین انها را متحول سازد و به رحمت الهی نزدیکشان کند .

سلام مرا به رهبر برسانید و به دوستانم بگویید که تا آخرین قطره خونم از سنگرم و قرآن دفاع خواهم کرد و با خدای خود پیمان می بندم که در عاشوراها و در کربلاها باحسین ( ع ) همراه باشم و سنگر شکست ناپذیر او را خالی نکنم تا اینکه تمام احکام اسلام در ریر پرچم جهانی مهدی ( عج ) موعود در تمام گیتی به اهتزاز درآید .

اینجانب را اگر جنازه ام به دست شما نرسید که هیچ بگذارید گمنام بمیرم و اگر هم رسید مرا در گلزار شهدا به خاک بسپارید .برایم گریه نکنید برای طفل شیر خواره امام حسین ( ع ) علی اصغر و علی اکبر و شهدای بمبارانهای ناجوانمردانه دشمن که به زیر آوار هستند گریه کنید که مظلومیتشان ثابت شده .

پدر جان مادر و ای خواهران و برادرانم  باعث افتخار و خوشبختی من و شماست که یکی از برادرانتان شهید گشته و جنازه او در لا به لای کوه های حاج عمران ماند ولی پیام او برای ما آمده بر ما واجب است راه او را و خاک کشور عزیزمان را حفظ و حراست  کنیم و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم .

مادر جان می دانم که غم از دست دادن فرزند برای شما بسیار مشکل است ولی مادر عزیزم عمر کوتاه است بالاخره آدمی یک روز متولد و یک روز هم از دنیا می رود چه بهتر است که این مرگ با عزت و شهادت در راه الله و رضای او باشد .

چگونه می توانم در دامان پرمهر مادری باشم در حالیکه میبینم دشمن گلوله ها را بر سینه جوانان رها می کند ، چگونه لب فرو بندم در حالیکه می بینم مادرانی که یک یا چند فرزند خود را در راه خدا هدیه کرده اند من تحمل اینهمه سختی را ندارم آنقدر می جنگم تا اینکه شهید یا فاتحانه به وطن بازگردم .

خدایا پروذردگارا من به خود می بالم که سرباز امام زمان و در صفوف شهیدان هستم ، شهادت جان دادن نیست بلکه جان گرفتن است به اجبار رفتن نیست به اختیار رفتن است ، مردن نیست ، تولد است ، سکوت نیست ، فریاد است ، تنفر نیست ، عشق است

امید است که همه برادران و خواهران رهروان واقعی خط سرخ شهادت و شهیدان امر به معروف ونهی از منکرات کنید که شما را به بهشت نزدیک می کند برادرانم نگذارید اسلحه من بر زمین بماند .

برادران و خواهرانم اسلحه خونینم را بردارید و بر قلب دشمن بتازید که دشمن بداند با چه کسانی مبارزه می کند .

پیروی از ولایت فقیه را به خانواده خود توصیه می کنم که غیر از این گمراهی و به هلاکت رسیدن است پس وحدت خود را محکمتر حفظ نمایید و همیشه در صحنه انقلاب باشید با گروه های ضد انقلاب و منافقین وحدت نکنید چون اینها کفار هستند که امام می فرماید : منافقین از کفار بدترند .

فرمایشات امام عزیز را فراموش نکنید و برای رزمندگان دلیر دعا کنید .

من که در دنیا نتوانستم برای خانواده خود کاری کنم از این بابت شرمنده ام و امیدوارم که بتوانم در روز محشر تلافی کنم .

تنها آرزویم این است که خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگه دار

از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا

رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما

در مسلخ عشق جز نیکو را نکشند       روبه صفتان زشت خوی را نکشند

گر مرد رهی ز مردن نهراس      مردار بود هر آنکه او را نکشند

هر آنکس که با خمینی برستیزد          که خون پاک مظلومان بریزد

چنان سیلی خورد از امت حق       که از جا تا قیامت برنخیزد

زندگی پیکار باشد در ره اندیشه ها         این کلام نغز می باشد ز گفتار حسین

گفت ای گروه هر که ندارد هوای ما       سر گرد و برون رود از کربلای ما

انگیزه جنگ ما فقط امر خداست       پیروزی حق و باطل اندیشه ماست

آزادی قدس و کعبه از چنگ عدو  با امر امام از ره کرب بلاست

کردستان تو به آب احتیاج نداری ، زیرا خون شهیدان تو را سیراب کرده .هر کس در راه ما حاضر است جانش را بدهد پس با عزم سفر کند .

جنگ جنگ تا پیروزی

السلام و علیک یا ابا عبدالله