خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید ستار پیشگاه رودسری
امتیاز کاربر: / 6
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:49

وصیت نامه شهید ستار پیشگاه

بار الهی از تو می خواهم این ملت غیور و مسلمان و انقلابی اسلامیمان را به رهبری نائب امام زمان پیروز بگردانی و پرچم اسلام را در سراسر جهان برافراشته دار و نمونه ای از حکومت علی ( ع ) را در این کشور حاکم بگردان .

خدایا مستضعفان را بر مستکبران پیروز گردان خدایا من هر چه در زندگی خود از تو خواستم به من دادی ، افسوس که من یک جان بیش ندارم که در راه نائب امام زمان که در راه اسلام و حق و عدالت هدیه کنم ،

خدایا حتی شهادت در راه تو را از من دریغ ننمودی ، خدایا من چگونه از عهده این همه نعمت شکر تو را به جا آورم .

پدر جان ما در جبهه های نبرد حق علیه باطل در غرب کشور و جبهه های دیگر مشغول نبرد با دشمنان اسلام و قرآن می باشیم . پدر جان بر ما واجب است که از اسلام و خاک عزیز کشورمان حفظ و حراست نماییم اگر شهادت نصیب من شد باعث افتخار و خوشبختی من و شما پدر و مادر عزیز می باشد ، موقع نماز که در دل شب با خدای خود زمزمه می کنید ، برای پیروزی رزمندگان اسلام دعا کنید تا پیروزی نهایی را بدست اوریم ، و دعا بجان رهبر کنید که ما را از منجلاب فساد در آورد و اسلام و قرآن ما پایدار ماند . کوشش کنید تا مستحکمتر شود .

پس مادر و پدر جان سعی کنید با برادران رزمنده از نظر مالی و چیزهای دیگر بیش از پیش همکاری کنید . پدر و مادر از شما می خواهم که سعی کنید سلام ما یعنی تمام رزمندگان و مبارزان اسلام را به تمام اقشار ملت مظلوم ایران و جهان برسانید . و دعا در حق امام عزیزمان از یادتان نرود .

پدر عزیز تو را به حضرت باری تعالی قسمت می دهم که مبادا خدای نکرده گریه کنی و منزلت خود را در برابر حضرت پروردگار از میان ببری . امیدوارم

مادر عزیزم می دانم که غم از دست دادن فرزند برای مادر بسیار مشکل است ولی مادر عزیزم عمر کوتاه است بالاخره آدمی یک روز متولد و یک روز هم از دنیا می رود چه بهتر که این مرگ با عزت و شهادت در راه الله باشد ، بر هر فرد مسلمان واجب است که از خانه و کاشانه و از مال دنیا دست شسته و به جبهه های نبرد حق علیه باطل رود و با بعثیهای مزدور و ضد انقلاب به جهاد و مبارزه بپردازد و پرچم سرخ شهادت و انقلاب را در سراسر جهان به اهتزاز در آورد و شعار لا اله الا الله را تحقق بخشد .

چگونه می توانم در دامان پر مهر مادر و در کنار خانواده باشم در حالی که می بینم دشمنان اسلام گلوله ها را بی وقفه بر سینه جوانان رها می کنند چگونه لب فروبندم در حالی که می بینم مادرانی که یک یا چند فرزند خود را در راه خدا هدیه کرده اند من تحمل این همه سختی را ندارم ، آنقدر می جنگم تا اینکه شهید یا فاتحانه به وطن باز گردم .

خدایا ، پروردگار من به خود می بالم که سرباز اسلام و امام زمان هستم .

زفراق خانه غم در سینه  نفس دارم

پدرم قسم به مهرت نه شب و نه روز دارم

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

شهادت جان دادن نیست بلکه جان یافتن است به اجبار رفتن نیست به اختیار رفتن است مردن نیست ، تولد است ، سکوت نیست ، فریاد است ، تنفر نیست ، عشق است .

آنهایی که ولایت امام را قبول ندارند خوش ندارم که بر جنازه ام حاضر شوند و بگریند .

امید است که همه برادران و خواهران رهروان واقعی خط سرخ شهادت و شهیدان باشند وقتی که من از دنیا رفتم ، اگر جنازه ام بدست شما رسید گریه نکنید .

برادران و خواهران امر به معروف ونهی از منکرات کنید که شما را به بهشت نزدیک می کند برادرانم نگذارید اسلحه من بر زمین بماند .

خدایا گرانبهاتر از خودم متاعی ندارم که بدهم .

از خدا بخواهید روز قیامت با ما به عطوفت و کرم خود نظر کند ، در این آزمایش الهی خونهای بسیار باید داده شود ، دوست دارم با چهره ای خونین به درگاه الهی بروم .

عزیزانی رفتند که  هر کدام برای خود امتی بودند ما مانده ایم و کوله بار پر گناه این سفر پرحادثه .

شهادت مرگ نیست ، رسالت است ، رفتن نیست جاودانه ماندن است .

برای پیروزی جنگ تحمیلی و پیشبرد اهداف انقلاب یک لحظه غافل نباشید که دشمنان در کمینند .

خانواده گرامیم امید است که شهادت من را با آغوش باز و با اندیشه صحیح بپذیرند ، امیدوارم که شهادت من ثمری باشد برای پیدا کردن خط اصلی که حفظ ولایت فقیه و پیروزی حق در مقابل باطل می باشد. صحنه های جنگ را خالی نگذارید تا دشمنان اسلام از این وحدت و یکپارچگی خوف کنند ، به فرامین امام عمل نمایید که براستی ابراهیم زمان است و او بود که به ما آموخت و عزت وشرف به ما عطا کرد .

بارالهی اسلام و مسلمین و امام را یاری فرما و تو را به ولای علی ( ع ) قسمت می دهم شهادت در راه خودت را نصیبم فرمایی . آمین

28 / 4 / 65

آخرین به روز رسانی در جمعه 01 دی 1391 ساعت 16:41