خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید بهزاد پوررسول رودسری
امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:53

وصیت نامه شهید بهزاد پور رسول

 ( از زبان پدر شهید )

شهید نظر می کند به وجه الله   امام خمینی ( ره )

به مناسبت اولین سالگرد شهادت برادر سرباز بهزاد پور رسول که جان خویش را در جبهه های نبر حق علیه باطل نثار کرد و با جانفشانی خود خط سرخ امام حسین ( ع ) را پس از مدت ها بر صحنه تاریخ ثبت نمود یادی از چنین شهیدی روح بازماندگانش را آسوده می کند نقل است از پدر شهید که می گوید  :

شبی بین پسرش و یکی از دوستانش که تقریبا مخالف جمهوری اسلامی بود بحث و گفتگو در مورد جنگ تحمیلی می شود و آن فرد می گوید : که چرا جمهوری اسلامی ایران صلح نمی کند ؟

شهید نامبرده در جوابش می گوید : من که یکی از سربازان مسلملن می باشم هیچ وقت حاضر نخواهم شد که دولت جمهوری اسلامی با حکومت بعث عراق صلح نماید چون که بعثی های مزدور در خاک ما چه کارها که نکردند مخصوصا در شهرهای هویزه و سوسنگرد به ناموس ما تجاوز نمودند و انها را زنده به گور کردند و شما ها در خانه هایتان خوابیده اید و انتظار صلح از جمهوری اسلامی را دارید و من نیز تا اخرین قطره خون خود با مزدوران عراقی می جنگم تا شهید شوم .

به خانواده خود وصیت می کنم : اگر من شهید شدم جنگ با دشمنان را تا پیروزی نهایی و بیرون راندن تمامی عراقی ها ادامه دهند .

والسلام

جنگ جنگ تا پیروزی