خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید محمود بکائی لشکاجانی
امتیاز کاربر: / 5
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:55

وصیت نامه شهید محمود بکایی

بسم الله الرحمن الرحیم

انفروا خفافا و ثقالا و جاهدوا باموالهم و انفسکم فی سبیل الله ذالکم خیر لکم ان کنتم  تعملون

بیرون رویدو سبک و گران جهاد کنید ب اموالهایتان و جانهایتان در راه خدا آن بهتر است شما را اگر باشید ( یا بدانید ) . سوره مبارکه توبه آیه 41

خداوندا تو را سپاس که چگونه بودن و چگونه ماندن را به من آموختی .

سلام و درود بر امام خمینی نائب برحق مولا مهدی ( عج ) که چراغ هدایتم در این مقطع از زمان گشت و معرفت را که در من مرده بود دوباره زنده کرد و مشوق من در راه رسیدن به کمال گردید و سلام بیکران به پدر بزرگوارم  و مادر مهربانم که از بدو تولد راه ماندن را در کنار تربیت صحیح به من آموختند .

سلام به برادر مفقودم مرتضی که گذشت را به من آموخت و از خود گذشتن را سرلوحه امورم گردانید .سلام به همه کسانی که مشوق من در دنیا و دینم بودند .

امنون که سبک بال و آزاد از دنیا رخت بر می بندم خرسندم و از این شوق و شعف شادمانم .اگر چه راه پر پیچ و خم را طی کرده ام و سختی و مرارت فراوان کشیده ام اما دلسرد از بودن نیستم که دنیای مومن همین است و جز ایمان آورندگان مزه رنج را نخواهند چشید .

خدای مهربان به تو ایمان دارم و به رسولانت و به امامانت و بر قرآنت و بر همه نیکانت و آنچه وحی فرموده ایی .

خداوندا اگر چه قران را کم تلاوت نموده ام و در اطاعت قصور کرده ام ، اما به همه مقدساتت سوگند که از جمله ایمان اورندگان بودم که هجرت نمودم و در راه تو با مال و جان خود که البته از تو می خواهم که مرا از شهدا قرار دهی که شهدا نزد تو مقامی بس والا دارند .

خداوندا من به سوی مرگ آمده ام نه به سوی مردن در راه غیر تو فنا است و کشته شدن در راه تو بقاء .

خداوندا من از مولایم علی ( ع ) آموخته ام به پیکار مرگ بروم و در پشت پرده مرگ بقا را و ماندن را که همانا شهادت است بیابم .و از این تلاش هرگز مأیوس و دلسرد نمی گردم .

خدایا امید به لطف و رحمت تو دارم . خدایا بگذار بی خردان مرا مسخره کنند و نیشخند زنند آ یا کار شمع جز سوختن است نه هرگز اینچنین نیست آنها شمع را درک نمی کنند فقط به پیروی از غریزه روشنی را ،  نه روشنی را ، بلکه فقط نور را میبینند .و احساس سوختن را نمی فهمند آنهایی که فکر می کنند که به رسم خودکشی به جبهه آمده ام سخت در اشتباه و زیانکاری هستند .که البته باید بگویم دنیا را بیشتر از همه شما دوست می دارم من به فرزندانم و به زندگیم عشق می ورزم آیا زندگی بدون معشوق یک خیال واهی نیست ؟ چه می دانید شما از عشق ؟ چه میدانید ، عشق را پروانه می فهمد شما که چون حیوانات به خوردن و خوابیدن و به ارضاء شهوات دل خوش کرده اید چگونه می توانید پروانه را درک کنید شما بعضی ها که به ناحق نام انسان را دزدیده اید حتی از حیوان هم بدترید شما از شهادت چه می دانید شماهایی که خود را در قفس آهنین زر و زور و تزویرر محبوس کرده اید بدانید و آگاه باشید که روزی مرگ که البته همه از آن گریزانند بسراغتان خواهد آمد و شما را به کام خود خواهد کشید که ان روز دیر است اگر رستگار نشوید با شما هستم ای خوابیدگان به انتظار چه چیز و چه کس نشسته اید ، برخیزید اکنون عصر امام زمان است شما امام زمان را اگر چشم بصیرت داشته باشید خواهید دید .

شما دروغ گویانید مطمئن هستم روزی که امام زمان جهان مولا مهدی ( عج 9 ظهور نماید و شخصا شمشیر عدالت را به دست گیرد باز شما از نشستگان باشید و باز منتظر ، برخیزید و قدر این نعمت را بدانید که شهادت آسان به دست نمی آید این مقطع آزمایش الهی زودگذر است بشتابید که از خیل عظیم کاروانیان فی سبیل الله غافل نمانید ، که ره بس دراز و خطرناک است گول جاه و مقام و زن و فرزند را نخورید که البته از ستمکاران خواهید بود آهای کسانیکه بر مسند قدرت جون خزان لمیده اید ، بنگرید که آیا این مقام برازنده شما هست .اگر چه لیاقت ندارید کناره بگیرید و خود را چون کنه بر مومنین و مصلحان نچسبانید تا در قیامت شرمنده شهدا نباشید .

ای دستندرکاران امور مسلمین شما مسئولید به وظیفه ایی که به شما حکم داده شده است که با ظالم بجنگید و مظلومان را حامی باشید که به آیه شریفه ( و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه ) عمل نمایید قدر این مسئولیت را بدانید که به بهائ گران بدست امده است به قیمت شهوت و امیال حیوانی نفروشید که هزاران شهید ، رحیم بردبار و مرتضی بکایی در گرو این انقلاب است .

حفظ انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه یک تکلیف است برای همه ی انسانها ، فرزندان خویش را به بهانه درس و تحصیل و کار و زندگی در خانه محبوس نکنید که مرگ باعزت به زندگی با ذلت و زیر یوغ ظالمان ارجعیت دارد قدری بخود آیید شما که پیرو حسین ( ع ) هستید در قیامت جواب زینب و زهرا ( س ) را چه خواهید گفت .

خداوندا مقام شهادت را به همه بندگان صالحت ارزانی دار .

خداوندا امام عزیزم خمینی کبیر را در پناهت تا ظهور حضرت مهدی ( عج ) نگهدار و نگهبان باش .

خداوندا به همه کسانی که قابل هدایت هستند هدایت و در غیر این صورت نابود بفرما .

خداوندا به مردم شهرستان خودم لیاقت ده که جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا جنیدی را درک کنند و از این نعمت الهی بهره مند گردند .

خداوندا به خانواده ام صبر و ممعرفت الهی و اتحاد عنایت فرما .

خداوندا والدینم را بیامرز ، از رحمت خود آنها را بی بهره نساز..

والسلام