خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید اصغر بزرگی نژاد رودسری
امتیاز کاربر: / 3
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:57

وصیت نامه شهید اصغر بزرگی نژاد

به نام خداوند بخشنده و مهربان

با درود فراوان بر رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی و با سلام بر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و شهدای جبهه های داخلی و خارجی که بدست کفار و منافقین به خون خودشان غلطیدند .

اینجانب به عنوان یک سرباز و یک مسئول مانند جانبازان دیگر مصلحت را در این دانستم که بر حسب امر واجب شرعی وصیتی یا سفارس برای پاسداران برادر و خواهران و یا برای نسل های آینده اسلام که میتواند گواهی باشد بر اینکه خط مشی ما بر اساس خط اصیل اسلام و پیروی از ولایت فقیه می باشد بیان نمایم .

همانطور که می دانید انقلاب اسلامی است که با خون صد هزار شهید و معلول در مقابل ناملایمات و گرفتاریهایی از قبیل محاصره اقتصادی و کودتا ها و بلوا و آشوبهای داخلی ، تجاوزات خارجی به سیر تکاملی خود که همانا رسیدن به حکومت مهدی ( عج ) است ادامه می دهد گر چه ظاهرا انقلاب اسلامی ما با توطئه های شرق و غرب برای مدت اندکی حالت سکون پیدا میکند ولی این را باید دانست که همیشه حق پیروز است چون قرآن می فرماید : جاء الحق و زحق الباطل من الباطل کان و به عبارت دیگر مثل حق و باطل مثل حباب است که به صورت ظاهر کف که بر اثر سیل و طوفان و برخورد آب به صخره ها تشکیل می شود و روی آب را می پوشاند ولی طولی نمی کشد که نابود می شود و آب دوباره پدیدار می گردد . و در اصل باطل فانی و نیستی است  که ما آن را هستی به شمار می آوریم  و در مقابل حق بگذاریم و این درگیریها و زد و خوردها که در داخل و خارج رخ می دهد همه برای امتحان و آزمایش این ملت است زیرا خداوند سعادت را در آخرت به بهای اندکی نمی دهد چون باید با نیت خالصانه برای الله با جان و مالمان جهاد کنیم تا به سعادت ابدی برسیم .دیگر باید از چه نگرانی داشته باشیم و از کشته شدن بهراسیم آیا موقع به دنیا آمدن صاحب مال دنیا بودیم ؟ خیر زیرا در همان لحظه ما را در کفنی به اصطلاح قنداق می پیچاندند و در موقع رفتن هم باید ما را در داخل کفن کنند به خانه قبر بگذارند .

به قول پیامبر اکرم ( ص ) دو گروه از مرگ می ترسند ؛ 1 – به خاطر گناهانی که کرده اند 2- اینکه معاد را قبول ندارند .، در ضمن به برادران و خواهران سفارش می کنم که قرآن را با فهم و معنی عمیق بخوانند چون ما فعلا در مرحله شناخت اسلام هستیم و باید بینش عمیق درباره اسلام داشته باشیم . و اسلام را باید در خود پیاده کنیم و بعد در دیگران به قول امام امت  : اینکه نگوید چکار برای اسلام کرده اید بگوید که خود برای اسلام چه کرده ام اسلام بر گردن ما خیلی حق دارد . نعوذبالله اگر از مسیر اصلی خودش یعنی پیروی از ولایت فقیه خارج شود و انحراف پیدا کند جبران کردنش خیلی مشکل است همچنانکه جای بهشتی و مدنی و مطهری و دستغیب و دغیره را پر کردن آسان نیست .

سخنم با این گروهکهای بازیچه و آلت دست شرق و غرب است که بیایند و برگردند تا دستشان به خون عزیزان ما آغشته نشود . و آزاد مرد باشند احظه ایی بیندیشند و ببینند که تک روی های سیاسی و نظامی آ نها از کجا سر در می آورد .نمی گویم ایدئولوژی چون اینها ایدئولوژی ندارند که به آن افتخار کنند ، تئوریسین آنها رجوی مزدور و کثیف کندیدای به اصطلاح نسل انقلاب بود که دیدیم به همراه بنی صدر خائن که دستش به خون عزیزانمان آغشته در جبهه جنگ و جنگ داخلی است ، از طریق دستشویی هواپیما به کشور به اصطلاح مهد آزادی فرانسه فرار می کنند . بدانید که اینان همه گرگند در لباس میش که دستور ترور شخصیتها را از سازمان سیا آمریکا میگیرند .

و برای شما هواداران نا آگاه می فرستند ولی این را بدانید که اسلام متکی به شخص و شخصیت نیست  ، که از بین برود همچنان تجربه هم کردید .برگردید به آغوش اسلام کگه سعادت شما و نسلهای آینده تان در گرو اسلام است سفارش دیگرم به آنهایی است که خوش دارند احساس بی طرفی کنند و تماشاگر صحنه باشند بی طرفی در مقابل اسلام و کفر معنا ندارد فکر کنید و عقل خود را به کار ببندید و ببینید که انگیزه احمد زمانیها و بهمن ها و مختارها چه بوده ، که از جان عزیز خودشان گذشتند و به فدای اسلام و زمان ما لبیک گفتند و در حین فداکاری در جبهه های جنگ بر علیه مزدوران بعثی به شهادت رسیدند ، آیا اینها نمی توانستند در خانه بنشینند و کاری به کار هیچ کس و هیچ چیز نداشته باشند ، اظهار بی طرفی کنند ؟ می توانستند ، ولی نکردند چون به وعده قرآن که مجاهدین را به نشستگان برتری داده است عمل کردند .

بیایید بر حسب آیه ( کلکم راع و کلکم مسئول ) مانند توابین در زمان امام حسین برخیزید و انتقام حسین و یاران حسین زمان ما را از این ظالمان شرق و غرب بگیرید چون امام امت ما فرموده است که ملت ما نه ظالم است و نه مظلوم زیرا ظالم نیست مانند فرعونیان و مظلوم نیست مانند بنی اسرائیل و ملت مسلمان ما موسی وار است بر علیه دو قشر .

اینها محتوای سفارشات این جانب بود ولی در مورد سفارشات مادی چیز به خصوصی ندارم که عرض کنم فقط چند جلد کتاب دارم که آن را پخش کنید به مدرسه یا کتابخانه ، تا حداکثر بهره برداری فکری از آن بشود در ضمن از پدر و مادر و خواهر خود می خواهم که از این جانب دلگیر و ناراضی نباشند و مرا مورد عفو وبخشش قرار دهند و در ضمن موقع عزاداری برای سیدالشهدا عزاداری نمایید و مجلس بگیرید در مجالس زیاد تشریفات مادی نگیرید و به جای اینکار پول آن را انفاق کنند و به جنگزدگان بپردازند .

والسلام

به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی شرق و غرب و به امید استقرار حاکمیت الله در جهان .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

اصغر بزرگی نژاد

تاریخ : 7 / 1 / 60