خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید عیسی باقر زاده تواسانی
امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:59

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه :

امروز جوانهای ما موظفند که جبهه ها را گرم نگه دارند  .

شهدا از ذخایر عالم بقاء هستند

پس از حمد خداوند بزرگ و متعال که خالق تمامی کائنات و مخلوقات می باشد و درود خداوند برمحمد مصطفی ( ص ) خاتم الانبیاء و بر علی ( ع ) وصی و جانشین او و بر تمام ائمه اطهار ( ع ) و با درود و سلام بر امام زمان ( عج ) و بر نائب بر حقش که امام است . خمینی روح خدا ، اما بعد خداوند هیچ عملی را از کسی بدون اقتدا به امام زمانش نخواهد پذیرفت و اکنون من حقیر برای کمک به اسلام و قرآن و جواب به ندای هزار و چندین ساله حسین ( ع ) ( هل من ناصر ینصرونی ) بفرمان امام امت به جبهه ی حق علیه باطل آمده و تا آنجا که در وسع تکلیفم می باشد انجام وظیفه نمایم و شاید در این راه روزی شهادت نصیبم شد بدین طریق وصیت می نمایم که خداوند به خانواده های شهدا و مجروحین و معلولین صبر و اجر عنایت فرماید .

همسزم انشاءالله که صابر هستند از خود و فرزندانم باقر عزیز و سمیه خوبم حفاظت کن و آنها را آنطور تربیت کن که موجب رضای خدا باشد و در آینده بنده خدا و حافظ خدا باشند و آنها را به موقع به مدرسه بفرستید .

پدر بزرگوارم و مادر مهربانم و برادران و خواهرانم و همسر باوفایم از همه شما حلالیت می طلبم .، امیدوارم که مرا ببخشید ، زیرا برای پدر و مادر فرزند خوبی و برای همسر شوهر خوبی نبودم .

خداوند به همه شما صبر و اجر عنایت فرماید از تمام دوست و آشنایان حلالیت می طلبم اما راجع به اموالی که دارم مقداری پول نقد در چک های بانک ملی و صادرات هر چه دارم که انها را گرفته و پس از دادن خمس که مقدار آن در یک دفتر معلوم است بدهید . خانه ایی در باغ که متعلق به فرزندم باقر عزیز می باشد بسازید . در خاتمه  شما را به تربیت فرزندانم سفارش می کنم .

خداوند ما را از نفس اماره در امان بدار و ما را به راه راست و صراط مستقیم هدایت کن پروردگارا  به امام طول عمر تا ظهور مهدی ( ع ) و در کنار مهدی ( ع ) عنایت فرما .

بارخدایا رزمندگان اسلام را هر چه زودتر به پیروزی نهایی برسان .

خداوندا در ظهور امام زمان تعجیل فرما

والسلام و علیکم ورحمته الله و برکاته

عیسی باقری تواسانی 3/ 12 / 1362

در ضمن محل دفن من در جلوی مسجد جامع کلان کلایه می باشد .