خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید نصرالله اکبر پور بازرگانی
امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 23:02

وصيت نامه شهيد نصر الله اكبر پور

 

به نام الله پاسدار حرمت خون شهيدان

 

آيه 143 سوره بقره

و كذالك جعلناكم امه وسطا لتكونوا شهداء علي الناس و يكون الرسول عليكم شهدا

 

و اينان شما را امتي معتدل گردانيدم تا شما گواهان و سرمشق براي اعمال مردم و پيغمبر بر شما گواه باشد

سلام و درود فراوان بر پيامبر گرامي حضرت امام خميني و شهداي اسلام و مبارزان خستگي ناپذير .

برادران : آنها كه در راه خدا كشته مي شوند زنده اند آنها را مرده مپنداريد بلكه آنها زنده اند و از خداي خود روزي مي گيرند .

برادران من و خواهران من مردن در راه خدا افتخار است كه نصيب هر كس نمي شود من چون در اين برحه حساس ديدم ماندن من در اين محل براي خود كه احساس مي كردم كاري انجام نمي گيرد زيرا كه من موجود كوچكي در مقابل عظمت خداوند هستم و چون اينكه سالهاي سال ا خود غافل بودم و بر خود ظلم كرده بودم كه چرا به خداي تعالي پيش از اين به آن صورتي كه مي خواستم بشناسم نشناخته بودم و حال كه به آن دلايل شناختم بايد چنان در راه او كوشش كنم كه اين كار در مقابل عظمت خدا به اندازه يك نوك سوزن كاري انجام نداده ام زيرا هم حركات و قدم زدن و گفتار ما در اين دنياي فاني كه گذرگاهي بيش نيست  ظفر پيدا كردن و به سوي تكامل پيش رود براي اينكه خدا را بشناسيم شناخت خود است كسي كه خود را شناخت به خود سازي مي پردازد و بعد خدا را بشناسد و در هر كار براي رضاي خدا گام بردارد .

برادران و خواهران من و پدران و مادران من اسلام دوباره دارد احياء مي شود به اين باور نباشيد كه ما زمان امام حسين ( ع ) نبوديم كه در ركاب او جنگ كنيم بلكه امام حسين زمانمان اين رهبر ما روح خداست كه پرچم دار اسلام و چون از بيان او چنان كلمات قرآن به صورت تفسير شده  بيرون مي آيد و ما را به وجد و از صورت نوراني او چنان نور مي بارد اگر خوب شناخته باشيد و به ان يقين داشته باشيد هر بار كه به سيماي نوراني ان حضرت نگاه كني صلوات مي فرستي .

برادران و خواهران شما بايد افتخار كنيد كه در همچين زماني  و در چنين عصري داريد زندگي مي كنيد و چون مي بينم اسلام هر وقت خواست پيروز شود مردم فوج فوج به دين خدا ايمان آوردند و شما غافل نباشيد از اين فيض بزرگ الهي و چون شما خود را مانند آن قوم كوفه درست نكنيد و چون به امام قول دادند و بعد خيانت كردند و شما از تاريخ كه بر سر ملتها فقر و بدبختي آورده شده بايد بگيريد و شما ياري نكنيد اين امام امت را و چون از مقاومت و ايمان و ديگر نمي دانم از صفات اين امام كه دارد چه بگويم هر چه بگويم كم است .

برادران از روحانيت اصيل كه عالمان بحق هستند آنها را ياري كنيد و پشتيبان روحانيت باشيد آنها با تفكرهاي اسلامي هميشه مبارزان واقعي و پرچمداران اسلام در پيشاپيش ملت هستند .

برادران و خواهران از نهادهاي انقلابي كه از بطن ملت برخواسته اند دفاع كنيد و ياري كنيد اللخصوص سپاه را كه فرزندان خالص دارد و همچنان كه امام تأكيد كرد كه اي كاش من هم يكپاسدار بودم و شما به اين فرزندان امام زمان و با ايمان و اين مبارزان راستين انقلاب كه همچون مانند كوه استوار هستند در مقابل حوادث كه شياطين هر لحظه براي نابودي آنها توطئه مي كنند ياري كنيد و پشتيبان باشيد و برادران هوشيار باشيد كه شيطانها هر لحظه و هر زمان در حال توطئه اند ، برادران و خواهران با هم منسجم باشيد وحدت كلمه را حفظ كنيد و از چيزهاي كوچك كه باعث به هم زدن صف وحدت شما مي شود بپرهيزيد زيرا ما از شما انتظار داريم كه هر روز از روز پيشتر با هم خوب باشيد و هر روز به خودسازي و ساختن جامعه بپردازيد . و سعي كنيد از مساعل كوچك نهايت پرهيز را كنيد در كارها بهم اطمينان كنيد تا بتوانيد از غيبت كردن پرهيز كنيد زيرا كه خود مي دانيد كه غيبت كردن بدتر از جنايت است .

غيبت سبب از هم جدا شدن شما مي شود وبا همين حفظ كردن وحدت كلمه ، چون يك كارهايي است كه خدا را از ما راضي مي كند چون شما سربازان امام زمان هستيد بايد در عمل باشيد نه در شعار حزب الله باشيد نه در شعار بلكه در تمام حركاتتان مانند از صاف متقين برخوردار باشيد .

پدرم و مادرم از برا من زياد ناراحت نباشيد زيرا دشمن خوشحال مي شود من شما را ملاقات خواهم كرد در آن دنيا .

از شما خانواده و دوستان و آشنايان و فاميلين حلاليت مي خواهم و از هر كسي كه مرا حداقل مي شناسد حلاليت بخواهيد .

 

به اميد پيروزي اسلام در تمام جهان

نابود باد كفر و شرك در جهان

19 / 1 /  61