خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید عباس اصغری
امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 23:03

وصيت نامه شهيد عباس اصغري

 

ولاتحسبن الذين قتلو في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون

 

بسم رب الشهدا و الصديقين

با سلام و درود به رهبر كبير انقلاب و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تنها منجي عالم بشريت و با سلام بر امت مسلمان و مردم شهيد پرور و با درود به ارواح طيبه شهداء اسلام وصيت نامه اين حقير درمانده كه گناهان زيادي بر دوشش گذاشته شده است شروع مي شود اولين وصيت من اين است كه مرا در روز جمعه اول صبح موقع نماز صبح با نواي زار زاري دفن كنيد و محل دفن من هم بايد در گلزار شهداء رودسر باشد .

هنگام دفن پدر و مادرم بايد هر كدام در يك طرف قرار گيرد و برايم نوحه سرايي و روضه خواني كنند ، دومين وصيت نامه من اين است كه پدر و مادرم اصلا به هيچ وجه براين نبايد گريه كنند تا مردم نگويند صبرشان كم است و طاقت دادن يك جوان را در راه خدا ندارند ..

پدر و مادرم باد به مردم نشان دهند كه از نسل انقلاب هستند و فرزندشان را در راه خدا داده و سخن من با مردم اين است كه جوانانشان را به جبهه ها بفرستند و آنها را از آمدن به جبهه منع نكنند و كمك به جبهه را فراموش نكنند .

از پدر و مادرم مي خواهم كه هر جا مي نشينند مردم را به صبر و پايداري دعوت نمايند و خود را به نام خانواده شهيد معرفي ننمايند و به خاطر يك خانواده شهيد بودن خود را به مقامي نرسانند و چيزي را به عنوان خانواده شهيد از كسي درخواست نكنند .

 پدر و مادر مهربانم ميدانم كه شما مي خواستيد مرا داماد نماييد و در روز عروسيم بر صورتم بوسه برداريد از تو مي خواهم كه همان مجلس عروسي را كه تصميم داشتيد در روزهاي عزاداري برپا داريد مي خواهم كه منافقان و فاسدان و از خدا بي خبران را در تشعيع جنازه من و در مجالس عزاداريم راه ندهيد ، چون با آمدن آنها در مجالس من روح من ناراحت خواهد شد .

من راضي نيستم كه خرج هاي اضافي در مجالس بنماييد و هر گاه مردم به عنوان خانواده شهيد بر شما نگريستند  و دل تسلايي دادند در روبه رويشان گريه نكنيد چون اي مادر مبادا در روز تشعيع جنازه ام بيفتي و برايم لالايي بخواني ؛ مبادا براي من اشك بريزي ، فقط از تو مي خواهم كه يك شمع و يك دسته گل برداري و در جلوي صف قرار بگيري و از تو مي خواهم كه در مجلس سوم و هفتم و چهلم و شب سال من برادران پايگاه را دعوت نمايي .

خرجهاي زيادي كه براي من مي خواستي بكني آنها را نصف آن را به فقيران و درماندگان كه در محل ما سرپل در كنار و گوشه نشسته اند بدهند و نصف آنرا خرج مجالسم نمايند همانطوري كه به شما گفتم اصلا نبايد برايم گريه كنيد چون امام حسين ( ع ) و حضرت عباس در روز عاشورا كسي را نداشتند تا برايشان گريه كند.

از برادرانم مي خواهم كه حسين گونه زندگي كنند و پدر و مادر را دلداري دهند و از خواهرانم مي خواهم كه زينب گونه زندگي كنند و حجاب اسلامي خود را رعايت نمايند چون حجاب اسلامي همچون سنگرشان است .

والسلام

به اميد پيروزي حق بر باطل

پاينده باد پرچم اسلام در سراسر جهان    نابود باد پرچم كفر بسركردگي كفار و مشركين