خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید عادل احمد نیا میان پشته
امتیاز کاربر: / 4
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 23:06

وصيت نامه شهيد عادل احمد نيا ميان پشته

بسم الله الرحمن الرحيم

به نام الله ياري دهنده روح الله و به نام الله پاسدار خون شهيدان .

با سلام و درود بر يگانه منجي عالم بشريت مهدي موعود  عجل الله تعالي فرجه  و نائب بر حقش امام خميني و با سلام و درود بر پير جماران و با سلام و درود بر ابراهيم زمان خميني بت شكن .

سلام و درود بر شهيدان صدر اسلام ار انقلاب اسلامي و انقلاب هابيل تا انقلاب اماما حسين ( ع ) و از انقلاب حسين تا به انقلاب خميني عزيز . با سلام و درود بر يگانه راد مرداني كه هميشه در پيشبرد انقلاب اسلامي ايران مبارزه و ايستادگي مي كنند . با سلام و درود بر معلولين و مجروحين جنگ تحميلي ايران و عراق . سلام و درود بر ان برادري كه دست خود را از دست داده ، سلام و درود بر آن پير زني كه هميشه دست مناجات به سوي خدا دارد . با سلام و درود بر آن مادري كه همچون پسري در دامن خود پرورانيده  كه توانسته در راه انقلاب کوشا باشد .

باری خانواده عزیز از شما می خواهم اگر من نتوانستم برای شما برادر خوبی بوده باشم باید مرا ببخشید ، آری خانواده عزیز اینک می شود گفت که این وصیت نامه من است اگر روزی دیدید که من شهید شدم مبادا ناراحت شوید چون خداوند می خواست شما را امتحان کند و ببیند که روحیه شما در چه سطحی قرار دارد ، حال از اینکه از شما جدا می شوم معذرت می خواهم .

خانواده عزیز بعد از من شما خواهرانم باید زینب گونه باشید و راه زینب ( س ) را ادامه بدهید و از برادرانم می خواهم که حسین گونه باشند و راه حسین ( ع ) را ادامه بدهند ، اگر روزی دیدید که من شهید شدم هرچند که لیاقت آن را ندارم ناراحت نشوید و این ناراحت نشدنهای شما می تواند مشت محکمی به دهان یاوه گویان شرق و غرب بزند .و اگر باید گریه کنید برای علی اکبر و علی اصغر گریه کنید و آن هم همیشه به یاد انها باشید و به مادران شهدا و خواهران شهدا بگوئید که بعد از پسر شما و برادرهای شما کسی دیگر بود که راه آنها را ادامه بدهد ،

خواهرم و برادرم پیش مادرهای شهدا بروید و آنها را دلداری بدهید ، خواهرم برادرم پیش همسرهای شهدا و فرزندان شهدا بروید و انها را دلداری دهید .

 و اگر دیدید که دوستانم برایم گریه و زاری می کنند به انها بگوئید که راه مرا ادامه دهند و با این حرف شما هم شهدای عزیزمان خوشحال می شوند و هم خود من ،

خواهرم و برادرم آیا این را می دانستید که من روزی از میان شما خواهم رفت آیا این را میدانی که همه ما یک امانت نزد خدا بودیم و روزی مرگمان فرا می رسید پس چه بهتر این مرگمان در راه خدا باشد ، ای کاش من صد تن دیگر داشتم و در این راه می دادم ای کاش صد تن دیگر داشتم در این راه همه را تکه تکه می کردند این مرگ روزی به سراغم می رسید که از دوست برایم نزدیک تر بود پس چه بهتر است در این راه سرو تن خود را فدا کنم .

خواهرم همیشه بعد از اینکه نماز می خوانی این امام عزیز ما را دعا کن .

در ضمن از تمامی دوستانم می خواهم که بعد از من سلاح بر زمین افتاده مرا بدست گیرند و راه مرا ادامه بدهند .

و از دوستانم به نام عادل زارع و سید مصطفی معافی مدنی و برادر مرتضی اسماعیل پور می خواهم که بعد از من راه امام حسین ( ع ) را ادامه بدهند و این وصیت نامه را فقط و فقط برادر عادل زارع می تواند باز کند آن هم در روز موعود .

به امید شهادت در راه خدا و به امید پیروزی رزمندگان اسلام در سرتاسر جهان و به امید پیروزی رزمندگان در صحن مطهر اباعبدالله الحسین ( علیه السلام )

خدا یار و نگهدارتان باد

ساعت نوشتن این وصیت نامه روز یکشنبه مرداد ماه  14/5/63

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار . آمین

 

مطمئن باش که یادت نرود از دل من

مگر آن روز که در خاک شود منزل من

 

خدایا خدایا ستمکاران که رفتند خورشید را نگهدار

خدایا خدایا رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان

 

به امید شهادت در راه خدا و به امید پیروزی رزمندگان کفر ستیز

 

آمین یا رب العالمین

خدا یار و نگهدارتان باد

خداحافظ